virus ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

versprille

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2003
is het mogelijk dat een virus de computer zo kan aantasten dat zelfs na het plaatsen van een nieuwe harde schijf en een nieuw moederbord de computer nog steeds niet wil opstarten ? groet versprille

Lijkt me niet, virus = software = discruimte. Dus zonder de harde schijf waar het virus opstond en een oud BIOS moet het virus weg zijn.

Geplaatst door versprille
is het mogelijk dat een virus de computer zo kan aantasten dat zelfs na het plaatsen van een nieuwe harde schijf en een nieuw moederbord de computer nog steeds niet wil opstarten ? groet versprille

Nee is niet mogelijk. Maar misschien heb je een backup gemaakt van je oude bestanden en heb je die zelfde backup en bestanden weer op de nieuwe pc gezet. Dan kun je natuurlijk weer besmet raken.

Maar waarom denk je dat je een virus hebt en over welk virus hebben we het?

het gaat niet om mijn computer maar die van een kennis die had pas een computer gekocht van een vage handelaar en die computer doet het dus niet meer die handelaar zei dat het kwam door een virus en heeft de harde schijf en het moederbord vervangen en de computer start nog steeds niet op , ik vond het nogal onwaarschijnlijk dat een virus daarvan de oorzaak was vandaar mijn vraag groet versprille.

Het zou natuurlijk gewoon een hardware probleem kunnen zijn.

Ja, brandt het aan/uit lampje wel??

En zeg maar tegen je kennis dat het de volgende keer misschien wel slim is om de compu eerst ff helemaal te testen....

ze gaat proberen de computer te ruilen er zit 2 jaar garantie op groet versprille

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan