virus??????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Mijn buurman heeft een probleem, elke keer als ie zijn comp opstart dan komt ff later een raar schermpje in beeld met daarop dat "NT AUTHORITY/SYSTEM" het systeem afsluit.Dat gebeurd dan binnen de minuut. Je kan op dat moment helemaal niks meer doen. Ik heb hem al met systeemherstel teruggezet maar dat werkt dus helaas niet,we hebben geprobeerd te scannen met adware en norton maar voordat beide progjes klaar zijn word er al weer herstart, dus geen resultaat.Hij draait met windows XP.Enne het is een packard hell hoe kom je bij zo'n kreng ook al weer in het bios?Ik heb alle mogelijke toetsen al geprobeerd maar lauw loene.

Iemand een idee wat er eventueel aan de hand kan zijn?

Groetjes Peter

Thnx voor de reaktie , zal morgen eens bij hem kijken maar ik kan als dat schermpje komt helemaal niks, want de comp is nog niet eens helemaal opgestart. Maar zal het morgen eens in veilige modus proberen.:thumb:

Groetjes Peter

Virus W32 Blaster Worm

Peter,

Ik heb hetzelfde virus als jou en hoop dat iemand mij echt kan helpen. De site waarna verwezen word is voor mij niet echt duidelijk, wat moet ik doen?
Ik hoop dat jij of iemand anders mij kan verduidelijken hoe het virus opgeruimd kan worden.

mvg

Robin

W32 Blaster WOrm viurs

Peter,

Zojuist op www.antivirusalert.nl een mogelijke oplossing gevonden. Deze ga ik vanavond uitproberen. Op genoemde site staat de virus gemeld, gewoon op klikken en je ziet de geboden oplossing.

suc6

Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan