virus???

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuipie

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Mijn vader internet via een laptop. Nu krijgt hij een melding "Windows is onverwacht afgesloten met status 128. Het systeem wordt afgesloten. Resterende tijd is één minuut.
Wat kunnen we hieraan doen?
Volgens mijn vader kan een Norton 2002 niets vinden.

Bij windows xp komt dit bericht : Windows is onverwacht afgesloten met status 128. Het systeem wordt afgesloten, resterende tijd is één minuut.
Hoe is dit op te lossen?

Geplaatst door kuipie
Bij windows xp komt dit bericht : Windows is onverwacht afgesloten met status 128. Het systeem wordt afgesloten, resterende tijd is één minuut.
Hoe is dit op te lossen?

Je herhaalt je vraag. Al iets gedaan met de antwoorden die je inmiddels gekregen hebt?

De antwoorden die ik heb gekregen, hebben betrekking op windows 2000. Mijn vader heeft xp. Maakt dit nog uit? Norton vindt het niet, mijn vader is er mee naar een computerwinkel geweest en die konden het er niet uithalen en wilde de laptop openmaken. Gelukkig heeft mijn vader dit voorkomen.

Geplaatst door kuipie
De antwoorden die ik heb gekregen, hebben betrekking op windows 2000. Mijn vader heeft xp. Maakt dit nog uit? Norton vindt het niet, mijn vader is er mee naar een computerwinkel geweest en die konden het er niet uithalen en wilde de laptop openmaken. Gelukkig heeft mijn vader dit voorkomen.

Ieder antivirusprogramma kan een steekje laten vallen, ook Norton. Scan dus in ieder geval even online: http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Windows Updates ophalen kan trouwens ook wonderen doen, soms.

Ik heb geen informatie over deze foutmelding in relatie met Windows XP kunnen vinden. Misschien werkt de oplossing die voor 2000 werkt ook voor XP, maar dat kan ik niet garanderen. Mocht je het willen proberen, wees dan voorzichtig: maak eerst een herstelpunt aan en maak een back-up van het register.

Heb je eigenlijk al geprobeerd Windows 2000 er weer overheen te installeren?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan