virus!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo een vriend van mij heeft het volgende virus in zijn pc:

de virus naam =downloader.psyme

norton kan hem niet verwijderen hoe kan ik dat virus uit zijn pc krijgen?

is er geen removal tool voor dit virus want de internet verbind van die jongen doet het niet

Vind em anders aardig vet op internet zitten !!!;)
Dus kannie voor z'n vriend/kennis toch het een en ander downloaden.

Geplaatst door LEONEHONDA
Vind em anders aardig vet op internet zitten !!!;)
Dus kannie voor z'n vriend/kennis toch het een en ander downloaden.

Maar die vriend kan helaas geen online scan doen. Dus daarom de andere mogelijkheden proberen:)

ik heb die online sccan tog kunne doen had ff verbinding met internet gemakt via hun tlefoon lijn maar die kon nix vinden

maar iederdag krijgt hij steeds meer virussen en spyware maar we weten niet waar het vandaan komt?

wat kan k eran doen om die pc weer normaal te krijgen of is het beste om een format c te doen?

jah ik heb al een keer zo'n log neergeset maar geen antwoord op gekregen maar ik heb die pc geformateerd en nu is het over

Formatteren is ook een optie als er geen belangrijke dingen op de pc staan.

Persoonlijk vind ik het een drastische optie voor zo iets eenvoudigs. Maar ja, als het allemaal weer werkt is het opgelost.:)

PS. de meeste dingen zijn over als je de pc formateerd;)

Geplaatst door kellemen
jah ik heb al een keer zo'n log neergeset maar geen antwoord op gekregen

Onzin. Kortgeleden heb ik nog een log van jou bekeken en keurig beantwoord. Álle logs worden beantwoord. Het gebeurt weleens dat er in al die drukte even een log over het hoofd wordt gezien, maar dat wordt dan ook altijd snel gecorrigeerd.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door kellemen

maar iederdag krijgt hij steeds meer virussen en spyware maar we weten niet waar het vandaan komt?

Als je geen anti spyware programma's installeert blijft dit probleem terugkomen.

En dan?? Weer formatteren?? Ben blij dat dat mijn pc niet was:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan