virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

twenteboy1986

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
mijn probleem luid als volgt :
wanneer ik met het programma ataware een smartscan wil maken krijg ik binnen 15 seconden iets dergelijks te staan zoals : programma word na 40 seconden afgesloten om veiligheidsreden. Ik heb ook het probleem wanneer ik op internet ga krijg ik niet mijn eigen startpagina maar deze pagina :

http://here4search.com/enter.htm?id=9

wie weet wat ik hier aan kan doen ??

moesten hier nou 2 topic's voor open??:8-0: :confused:

format c: een optie?

Ja ben hier op een andere pc en drukte perongeluk 2 keer op verzenden maar format c is geen optie omdat we het spul niet kunnen branden omdat de brander niet goed functioneerd... weet niemand welk virus dit is of hoe ik het op kan lossen ik heb ook gehoord dat het waarschijnlijk dit virus kon zijn : Trojan.startpage.b ??

En als je weerde mededeling krijg van afsluiten intypen bij Start/uitvoeren ..shutdown(spatie)-a
En dan wat Buffy zegt

Geplaatst door BANDIT123
En als je weerde mededeling krijg van afsluiten intypen bij Start/uitvoeren ..shutdown(spatie)-a

Lees de vraag eens goed... De pc sluit niet af, maar AdAware sluit tijdens het scannen af.

Twenteboy1986,

Scan voordat je je HijackThis-log maakt even in veilige modus met AdAware en Spybot. In veilige modus lukt het waarschijnlijk wel.

Veilige modus: http://www.virushelp.nl/veilige_modus.htm

Ja ik heb de vraag gelezen.
Heb de hint gegeven ivm afsluiten na 40 sec !!

Geplaatst door BANDIT123
Ja ik heb de vraag gelezen.
Heb de hint gegeven ivm afsluiten na 40 sec !!

Die hint van jou is handig als de pc afsluit (zoals bij het Blaster en het Sasser virus gebeurt). Maar de vraagsteller schrijft toch duidelijk dat het programma AdAware tijdens een smartscan afsluit. Dat is iets totaal anders.

ik plaats hem denk ik morgen op het forum omdat ik nu weer op mijn eigen pc zit en ik morgen pas weer bij de mensen kom waarbij het probleem zich voordoet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan