Hallo allemaal,
sinds een paar dagen werkt mijn computer niet meer goed.
het begon met dat ik geen dvd meer kon branden. nu heeft mijn computer ongeveer 3 minuten nodig om op te starten(voorheen was dit 55 seconden).
als ik een programma als `words` opstart dan werkt dit goed, maar als ik bijvoorbeeld systeemdefragmentatie opstart duurt dit ontzettend lang en is ook niet te gebruiken. ook wanneer ik explorer opstart doet dit opvallend lang.
heb mijn virusscanner laten draaien en die vind alleen bargains, en geeft aan dat dit kwaadaardig kan zijn.
dit heeft mijn virusscanner altijd al aangegeven en heeft voorheen ook nooit problemen veroorzaakt.
dus ik denk ook niet dat bargains een virus is.
systeemherstelpunt gebruikt en maakt geen verschil.
help wat kan dit zijn?
gebruik windows xp prof.
heb een asus A8n sli deluxe, 1024 mb geheugen, 3000 plus.
heb verder geen meldingen van windows
sinds een paar dagen werkt mijn computer niet meer goed.
het begon met dat ik geen dvd meer kon branden. nu heeft mijn computer ongeveer 3 minuten nodig om op te starten(voorheen was dit 55 seconden).
als ik een programma als `words` opstart dan werkt dit goed, maar als ik bijvoorbeeld systeemdefragmentatie opstart duurt dit ontzettend lang en is ook niet te gebruiken. ook wanneer ik explorer opstart doet dit opvallend lang.
heb mijn virusscanner laten draaien en die vind alleen bargains, en geeft aan dat dit kwaadaardig kan zijn.
dit heeft mijn virusscanner altijd al aangegeven en heeft voorheen ook nooit problemen veroorzaakt.
dus ik denk ook niet dat bargains een virus is.
systeemherstelpunt gebruikt en maakt geen verschil.
help wat kan dit zijn?
gebruik windows xp prof.
heb een asus A8n sli deluxe, 1024 mb geheugen, 3000 plus.
heb verder geen meldingen van windows