virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
volgens mij heb ik een virus, wie kan me helpen?
Ik heb Norman en die heeft een virus gevonden, een commercial (w32 beginto.A) in carantaine gezet. Stom stom , maar ik wilde een email aan de geblokkeerde adressen toevoegen en ging erop staan en zo gebeurde het volgens mij.
Heb het met Norman verwijderd en daarna gescand met AVG, maar die vond niks. Hitman pro gedraaid en die stopt 2 keer achter elkaar bij Ad Aware en dan staat er:
System volumeinfo\restore en dan diverse getallen en dan CEADAC. En dat woord CEADAC stond ook bij die mail die ik wilde toevoegen aan de geblokkeerde afzenders. Dan kan ik niks meer doen met Ad Aware en hitman pro gaat dus ook niet meer verder.
Wat zo raar is dat ik in het venster van adAware niks meer kan aanklikken, behalve stoppen.
Wie weet raad??? Wat moet ik doen??
En kan het kwaad?
alvast bedankt, gitana.:( :(

ik heb niet verder gescand. ga proberen een log te plaatsen op het ASO
Als het me lukt

Als norman die in qarantaine gezet heeft dan is er niks aan de hand.

Ik heb alles kunnen verwijderen met Norman, maar nou heeft hij een trojan gemeld (gisteravond al). het heet mitglied.gen. Dat bedoelde ik nou met, ik krijg nu vanalles binnen. Trouwens , zone alarm staat aan.
Daarom denk ik dat die trojan dat allemaal doet??
Maar ik heb er geen verstand van, ik merk ook nog niks aan de p.c. Werkt het alleen als je on line bent?
Wat kan ik voor problemen verwachten?
Ik was al bang dat ik niet meer op het net kon en zodoende geen hulp kon vragen hier.
Want alle hulp is welkom, ik wil er van af, van dat "ding"
groetjes gitana

heb je een log geplaatst bij ASO.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan