Virus

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo ik heb een kennis met een viruswaarschuwing met BloodhoundExpoint.56, deze laat zich niet verwijderen. Weet iemand van jullie hier een oplossing voor. Gr Rama

Nee dat lukt niet hij blijft met die viruswaarscuwing komen. daarbij kan ik Norton ook niet meer opstarten.

Oke ik ga het proberen, jullie hooren het nog.

http://www.virushelp.nl/bloodhound.htm zegt:

Als je virusscanner dus een melding geeft die begint met 'bloodhound' dan gaat het om een geïnfecteerd bestand waar geen vaste definitie voor is. Het geïnfecteerde bestand zal in de meeste gevallen worden aangetroffen in de map Temporary Internet Files, en in dat geval kun je het als volgt verwijderen:
- Open offline de Internet Explorer en klik dan bovenin op 'extra' en vervolgens op 'internet opties'.
- In het scherm wat verschijnt staat een gedeelte met 'tijdelijke internetbestanden'. Klik daar op 'bestanden verwijderen' en vervolgens op 'ok'.
- Klik dan weer op 'bestanden verwijderen', zet een vinkje bij 'offline items verwijderen' en klik dan weer op 'ok'.
- Klik dan op 'ok' om het scherm van de internet opties te sluiten en sluit ook de Internet Explorer af.

Het probleem is dat op deze computer Spysheriff is geinstalleerd, deze blijft nu zeuren dat de computer geinfecteerd is. Ik krijg dat programma niet verwijderd via uninstall of via software in het configuratiescherm. Hebben jullie een oplossing hoe ik dit programma kan verwijderen. Gr. Rama Nb Spysheriff is niet geregistreerd.

rama zei:
Het probleem is dat op deze computer Spysheriff is geinstalleerd, deze blijft nu zeuren dat de computer geinfecteerd is. Ik krijg dat programma niet verwijderd via uninstall of via software in het configuratiescherm. Hebben jullie een oplossing hoe ik dit programma kan verwijderen. Gr. Rama Nb Spysheriff is niet geregistreerd.

Een variant van de Smitfraud trojan dus. ;)

Plaats even een HijackThis-log op een deskundig forum, zoals:

AntiSpywareOffensief (op dit moment off-line wegens onderhoud)
BlueMedicine
HijackThis.nl

Een deskundige helpt je dan verder.

Ik ga hem formateren en windows er opnieuw opzetten, er zit zoveel rommel in dat ik hem beter schoon kan opleveren. Bedankt voor jullie hulp. Gr. Rama

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan