Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat lukt niet??rama zei:Nee dat lukt niet hij blijft met die viruswaarscuwing komen. daarbij kan ik Norton ook niet meer opstarten.
Als je virusscanner dus een melding geeft die begint met 'bloodhound' dan gaat het om een geïnfecteerd bestand waar geen vaste definitie voor is. Het geïnfecteerde bestand zal in de meeste gevallen worden aangetroffen in de map Temporary Internet Files, en in dat geval kun je het als volgt verwijderen:
- Open offline de Internet Explorer en klik dan bovenin op 'extra' en vervolgens op 'internet opties'.
- In het scherm wat verschijnt staat een gedeelte met 'tijdelijke internetbestanden'. Klik daar op 'bestanden verwijderen' en vervolgens op 'ok'.
- Klik dan weer op 'bestanden verwijderen', zet een vinkje bij 'offline items verwijderen' en klik dan weer op 'ok'.
- Klik dan op 'ok' om het scherm van de internet opties te sluiten en sluit ook de Internet Explorer af.
rama zei:Het probleem is dat op deze computer Spysheriff is geinstalleerd, deze blijft nu zeuren dat de computer geinfecteerd is. Ik krijg dat programma niet verwijderd via uninstall of via software in het configuratiescherm. Hebben jullie een oplossing hoe ik dit programma kan verwijderen. Gr. Rama Nb Spysheriff is niet geregistreerd.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.