Ik had gisteren een virus in C:/Windows/Temp/Vr1.temp (ik heb station C en D. De melding kwam te staan door avast 4 professional. Die heb ik voor 1 jaar. Ik kon hem verwijderen verplaatsen of naar kluis. De aanbevolen actie was: Naar de kluis. Dat deed ik. Volgende keer dat ik opstarte kwam hetzelfde en nu ook C:/Windows/tempVr5.Temp. Het rare was ook dat ik nu van E power manegment niet kan openen omdat er iets fout is. ook is mijn login scherm anders. ik krijg nu een login prompt terwijl ik normaal altijd een login naam had met een plaatje(ik zit op XP). Het internet is ook vertraagt. Af en toe hoor ik op de achter grond een fout geluidje (bijvoorbeeld als je iets wilt verwijderen en dat niet kan en dat vol tegen schrijven is).
Aangezien ik eerder een virus had en mijn belangerijke bestanden kwijt zou raken heb ik deze in een usb gedaan. Toen heb ik mijn format CD gebruikt die ik bij het begin kreeg toen ik deze laptop kocht. Ik heb mijn hele laptop geformateerd. Daarna alles weer opnieuw geinstalleerd. Dan opnieuw opgestart is het er weer???? En krijg ik weer de melding met de virus. Kan iemand mij helpen?
Met vriendelijke groeten,
Tony
Aangezien ik eerder een virus had en mijn belangerijke bestanden kwijt zou raken heb ik deze in een usb gedaan. Toen heb ik mijn format CD gebruikt die ik bij het begin kreeg toen ik deze laptop kocht. Ik heb mijn hele laptop geformateerd. Daarna alles weer opnieuw geinstalleerd. Dan opnieuw opgestart is het er weer???? En krijg ik weer de melding met de virus. Kan iemand mij helpen?
Met vriendelijke groeten,
Tony