virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

antivirus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
hallo mensen,

ik heb gisteren van een vriend volgens mij een virus gekregen.
op msn stuurde hij een tekst met ''fotow?? haha:P en dan met een link waarop je e-mail stond ik werd nieuwsgirg en heb gedrukt naardat k had gedrukt begon mijn computer raar te doen.
muis ging vanzelf bewegen hij stuurde de zelfde virus naar andere contactpersonen etc..

Nou heb k vandaag een virus scan gedaan(AVG FREE 8.0)
k heb een paar uur gewacht en heb heelveel dingen tegegekomen er staat de volgende:
mijn document.........en dan staat er iets met cookies en erachter found cookies.
ik heb nou niet veel verstand van computers maar zou dat de virus kunnen zijn en als het geen virus is zal k heb tog maar verwijderen..?:evil:

Dat is idd een virus, dom dat je er in trapt. maar met AVG krijg je er hem wel af. en verwijder even je cookies. helpt dit niet moet je even een andere virus scanner zoeken. en scannen in veilige modus is zeker niet verkeerd.

succes

Laatst bewerkt:
Hitman pro raden we hier liever niet aan. Er is al genoeg extra ellende van gekomen.

ja dank jullie.. maar ik heb nog een vraag nou staat er bij de virus scanner ''virus fault'':eek: weten jullie ook misgien wat dit betekent

Dat is de quarantine van AVG. Deze kun je leeg maken. Wat AVG gevonden heeft wordt bewaard in de "Kluis" (virus fault), zodat het geen kwaad meer kan.

dus kan k ze daar verijderen en als je wel hebt gedaan??:p niet dat k het heb gedaan

als iemand HET msn virus heeft zeg ik altijd dat ze mbam (malwarebytes)

moeten downloaden en het werkt 100% :)

mvg,ericosman

mensen komop k heb nog stees het probleem kan echt niemand mij helpen:shocked:

Scanner die ik aangaf laten scannen en de tooltjes die Ellasar aangaf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan