virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra74

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2011
hallo

wie kan mij helpen? ik heb een virusscan van f-sucure en die heeft een virus binnen laten komen en gaf en geeft nog steeds niks aan ik heb microsoft security essentials gedownload die gaf wel de virus aan maar verwijderd hem steeds niet al geeft hij het wel aan,wat kan ik nu nog doen??

groetjes sandra

is dat ook voot de virus trojan paard??? want dat is mijn probleem.

groetjes sandra

hij is nu aan het scannen, maar ik zag dat het een pro is dus het is niet gratis raak ik dan alles kwijt aan virussen die ik er nu in het zitten?

gr sandra

je had bij products de free versie moeten nemen
maar probeer nu de pro maar ,haalt hij ze niet weg dan de free nemen die haalt de trojans wel weg

die had ik ook genomen free en ik had er 20 virussen in zitten,maar dan heb ik nog een vraag weet jij zo welke virusscan wel goed werkt in plaats van f-secure want die heeft mij te veel door laten lopen.

hmm die programma die jij aan gaf heeft niet geholpen want microsoft security essentials heeft toch die trojans paard weer aangeven en kan aktie om te vewijderen niet uitvoeren,wat kan ik nu nog verder doen??

contrl-alt-del en dan taak beheer/processen en daar kijken wat er niet thuis hoort
die taak dan beeindigen en opnieuw met MBAM scannen en dan wel in veilige modus,of scannen met microsoft security essentials ook even in veilige modus
em kijken of het dan lukt

ik roep niet te hard, vogens mij ben ik hem kwijt maar ik kan nog niet veel updaten van windows update kan ik niet uitvoeren krijg steeds een fout code grrrrr

gelukt

heel erg bedankt voor jullie hulp het is gelukt:thumb::d

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan