virus??

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritzthefox

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
137
denk dat ik met een virus zit
als ik e-mail verzend krijg ik steeds het bericht
"er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van uw taakverzoeken"en toch is het bericht verzonden
toen ik mijn computer aanstak ging hij weer uit en startte toen terug op in veilige modis
dit is vroeger al eens gebeurd en toen hebben jullie me uitstekend geholpen
hopelijk lukt dit deze keer ook

oh ja, ik heb avast pro en malwarebytes(anti-malware pro op mijn computer
 
waarom denk je aan een virus?
krijg je vreemde sites te zien als je bivoorbeeld via internet explorere een site wilt bezoeken.
Is er iets nieuws bijgeplaatst of eruit gehaald in jouw computer.
 
er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van uw taakverzoeken
Zolang je geen virus scan hebt uitgevoerd kan je niet met zekerheid zeggen dat dit niet of wel met een virus te maken heeft. Weet niet of je dit gedaan hebt? Toch is dit een simpele foutmelding die er op wijst dat je POP-instellingen of e-mail accounts fout staan. Je zou dit even kunnen nachecken of alles wel juist is. Alsnog krijg je dit soort meldingen bij verschillende e-mail programma's en ik weet niet welke jij precies gebruikt anders kon ik je specifiekere info doorgeven.

toen ik mijn computer aanstak ging hij weer uit en startte toen terug op in veilige modus
Dit staat helemaal los van je "e-mail verzend probleem." Verder kan ik je niet helpen sorry.
 
het kan ook een hardware probleem zijn dat je pc vanzelf weer opstart , dus laat eerst avast en malwarebytes zijn werk eers doen
 
heb jammer genoeg mijn computer moeten laten ontsmetten door een computerexpert,volgens hem zat er een zeer hardnekkige veus in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan