viruscanner java

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
ik heb viruscanner van etrust ez antivirus maar als ik scan dan zijn er een stuk of 15 virussen die hij niet verwijderd!!!! ze heten iets met java ofzo... weet iemand hoe ik die virussen wel kan verwijderen want ze zullen wel niet positief zijn...

Geef eens de exacte namen door of het log van de scanner.

dit zijn de namen van de virussen en er staat erachter hoevaak.. zegmaar ik ze heb...

Jave/byteverify!exploit 13keer!!!!!
win32/beenut.A 1 keer
java/shinwow.M 2 keer
win32/secdrop.JU 1keer
win32/alemod 1keer

Je kan er gewoon iets invullen moet wel een @ instaan. Je adres wordt niet gecheckt.

okee kheb dat ff gedaan waren 17 virussen en 6 spyware dingen geloof ik. boven die virussen stond disinfected en bij dat van spyware niet maar ik zal morguh ff viruscanner doen en zien of het minder zijn geworden. maar toen dat panda ding met 3/4 van het scannen klaar was liep ie vast ofzo.. bij de F schijf vet vaag maar ja... toen heb ik hem maar gestopt

Spyware kan de gratis versie vd onlinescanner van panda niet verwijderen.

:cool: :cool: :cool: :D kheb de viruscanner ff gedaan zegmaar. en nu was er nog maar 1 virus :D en dat kon niet weg maar ja... heel erg bedankt!

Graag gedaan hoor. Over welk virus gaat het precies? Want soms vind je op de panda site ook specifieke removal tools. (natuurlijk ook op elke site van je antivirusleverancier kan je zo'n tools downloaden).

euh .... iets met alemod geloof ik..khad ut opgeschreven maar dat briefje is weg:eek: :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan