viruskillers

• Onderwerp starter Onderwerp starter heza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

heza

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
Wat is het verschil als je spybot en/of ad-aware appart laat draaien, of in 1 keer hitman pro?

appart geen ellende.....hitmanpro wel ellende.

Appart wordt meestal vaker geupdate. Plus dat je dat naar je eigen wensen kunt aanpassen.

Bij hitmanpro kan dat volgens mij niet.

Mijn mening beter om ze apart te doen dan ze in hitmanpro te laten draaien.

viruskillers maken computer traag

is het waar dat je op een mac minder virussen hebt, dat las ik pas geleden namelijk op
http://www.buurtnerd.nl ik vroeg me af of dat nou een fabeltje was of dat het echt zo is. het zou wel veel schelen want ik heb nu een computer met windows erop en een viruskiller (norton) maar volgens mij maakt die mijn computer erg traag, programmas starten nogal langzaam op en ook zie ik de hele tijd geflits in mijn startbalk. Of heb ik misschien iets fout gedaan?

1. De nieuwere versies van Norton maken de pc niet echt meer traag.
2. Wel een combinatie van verschillende adware en spyware programma's kan de pc traag maken.
3. Norton zorgt niet voor een knipperende taakbalk. (tenzij hij gewone meldingen geeft) Maar dan hoort de taakbalk niet te knipperen.
4. Voor mac zijn er inderdaad VEEL minder virussen en gemiddeld heeft de MAC gebruiker ook zelden of geen AV. Waarom? Iedereen heeft bijna windows. het is voor een hacker daarom veel lucratiever om een windows virus te maken dan een MAC virus.

Beste,

Mac wordt minder verkocht dus is het voor hackers en virus makers minder interessant om daar virussen voor te maken, dus het is geen fabeltje dat Mac minder virussen heeft.--> overigens geldt dat ook voor linux.

Verder is de nieuwste versie van Norton (2009) veel minder eisend van je computer dan de voorgaande versies!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan