Virusprobleem AVG kan het niet oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

skrymir

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Okee, ik heb een probleem. Heb een virus binnen gekregen en kwam zodoende niet in mijn systeemherstel. Als ik probeer op te starten veilige modus werkt mijn toetsenbord niet bij het opstarten.

Heb proberen het virus te verwijderen door AVG te installeren. Na de scan en het opnieuw opstarten kon ik geen exe bestanden meer openen.

Ik heb op google wat gevonden om in mijn regedit te gooien, maar het bewerken hiervan is uitgeschakeld. Als ik dat probeer in te schakelen via administrator rechten moet ik een exe openen (wat dus niet wil).

Kan dus geen programma´s openen en geen systeemherstel uitvoeren omdat de rstrui.exe eerst niet te vinden was en nu uberhaupt niet meer kan openen.

Ben een beetje desparate aan het worden. HELP please! :)

Edit: Als ik uitvoeren als administrator doe werkt een exe wel.

Laatst bewerkt:
Als ik probeer op te starten veilige modus werkt mijn toetsenbord niet bij het opstarten
Huh? :shocked: Direct bij de eerste piep op F8 tokkelen, moet werken.

Heb proberen het virus te verwijderen door AVG te installeren

Huh? :shocked: Dat is een "vooraf" scanner, om een besmetting te voorkómen!
Het lijkt er op dat je zonder zonder zo'n permanente virusbewaker als AVG, Avira, Avast zit te computeren. Moet je overigens zelf weten. Lekker knoeien met virussen kan ook tot je hobby behoren:rolleyes:
Door een "beetje" virus, dat door diverse oorzaken toch kan worden opgelopen, worden die overigens vaak uitgeschakeld.

Kan je nog internetten? Probeer of je MBAM kan installeren en updaten, dat is een achteraf scanner die je naast AVG/Avira/Avast (en MSE als je een legale Windows hebt) kan gebruiken. Dan scannen liefst in de Veilige modus. Als er virussen zijn opgeruimd, kan het zijn dat Windows niet meer opstart en moet een een repair-actie uitvoeren met de opstart CD/DVD of repairCD/DVD .

Lukt het niet meer om MBAM te installeren dan op een andere PC Emsisoft op een USB-stick downloaden, uitpakken en updaten. Verder hetzelfde als bij MBAM.
Emsisoft Emergency Kit Uw noodpakket voor geïnfecteerde PC's http://www.emsisoft.com/en/software/eek/

Hoi,
sluit een toetsenbord met PS/2 aansluiting aan op je pc om in de veilige modus te kunnen komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan