Virusprogramma aanschaffen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Beste computerhelpers,

Welk antivirus programma kan ik het beste aanschaffen voor thuisgebruik. En kan ik deze dan op meerdere pc installeren of moet ik dan voor die andere pc weer een nieuwe kopen.

Groetjes

Bij een betaalde versie gaat mijn voorkeur uit naar NOD32 van Esset, lage systeembelasting en zeer betrouwbaar.
Als je een betaalde AV op meerdere pc's wilt installeren zal je voor iedere pc apart een exemplaar (licentie) moeten kopen.
Je kan ook overwegen een 'free' programma aan te schaffen zoals AVG of Avast.

Ik heb net gisteravond bitdefender geinstalleerd .

Heeft niet mijn voorkeur beetje log en langzaam .

Dus hij gaat er weer af .:rolleyes:

Heb in het begin altijd Norton gehad maar daar zit veel te veel rotzooi bij, kun je geloof ik wel weer uitschakelen, maar mij heeft Norton te veel haken en ogen. Zelf gebruik ik McAffee alweer een tijdje en moet zeggen hij werkt perfect! :thumb:

Mijn voorkeur gaat ook uit naar Nod32. Betrouwbaar en snel. Systeemperformances lijden er bijna niet onder. Gebruik Nod32 bijna drie jaar en ben zeer tevreden.

Op je vraag of je met 1 licentie op diverse computers kan gebruiken verwijs ik je naar deze site:

http://nod32.nl/purchase/home/

Quote:
Belangrijk:Voor iedere PC die u wilt beschermen met NOD32 dient u een aparte licentie aan te schaffen. Voor 2 computers heeft u 2 licenties nodig.

Laatst bewerkt:
Norman is mijn voorkeur.
Draait ook op de achtergrond

www.norman.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan