Virusscan op symantec werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Unable to run Virus Detection

In order to run Virus Detection you must be using Microsoft Internet Explorer 5.0 or higher with ActiveX and Scripting enabled.

To learn more, see our Help.

Virus Detection checks for known viruses and Trojan horses, including top threats identified by Symantec Security Response.

Virus Detection provides an analysis of your results and offers suggestions for further action. It does not examine compressed files or fix infected files.

When Symantec receives notification about a new virus, we develop and post a solution as quickly as possible. We are committed to providing swift responses to all virus threats, including Trojan horses.
--------------------------------------------------------

Enig idee? Zelfs met ZAP uit pakt 'ie hem niet.

Waarschijnlijk staan je veiligheidsinstellingen te hoog. Daar houdt Symantec niet van, anders vindt het geen veiligheidsfouten:D

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door mcamlt
Welke windows versie gebruik je

Lijkt me er weinig mee te maken hebben, en dan kan je ook zien bij systeem...

Geplaatst door Bennie
Waarschijnlijk staan je veiligheidsinstellingen te hoog. Daar houdt Symantec niet van, anders vindt het geen veiligheidsfouten:D

Groetjes,
Bennie

Last van de warme :p:p? Hij staat in IE op "Normaal (hoog)". Dat moet 'ie toch pakken of niet? Zelfs als ik symantec.com toevoeg aan de veilige website's werkt het niet.

Firewall die de boel blokkeert?

Groetjes,
Bennie

XP_PC,

Je hebt dit gekregen:

http://security.symantec.com/sscv6/...ie&venid=sym&plfid=20&pkj=BEURPWFYJOKMFIDPMSV

Dat kan door 3 dingen komen:

1. je moet in internet explorer de java aanzetten.

2. Je moet in internet explorer de active x aanzetten.

3. zet je firewall helemaal uit en probeer het opnieuw en dan zal het wel zonder probleem lukken.

4. Als je nog steeds een probleem hebt, installeer dan de virtual machine vanaf hier:

http://www.java-virtual-machine.net/download.html

Restart de pc en probeer het opnieuw.

5. heb je nog steeds een probleem doe dan dit:

Ga naar Internet Explorer-extra-internet opties-klik op cookies verwijderen-ok. Klik daarna op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daarin staat. ga daarna naar opjecten weergeven en verwijder ook alles wat daarin staat. Sluit Internet opties af daarna en probeer het opnieuw.

6. Heb je nog steeds een probleem, repareer je Internet explorer dan.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Bennie
Firewall die de boel blokkeert?

Groetjes,
Bennie

Zei ik al in mn eerste bericht, helpt niet met ZAP uit.

Geplaatst door saldos
XP_PC,

Je hebt dit gekregen:

http://security.symantec.com/sscv6/...ie&venid=sym&plfid=20&pkj=BEURPWFYJOKMFIDPMSV

Dat kan door 3 dingen komen:

1. je moet in internet explorer de java aanzetten. Is aan

2. Je moet in internet explorer de active x aanzetten. Is aan

3. zet je firewall helemaal uit en probeer het opnieuw en dan zal het wel zonder probleem lukken. Nee, uit of aan is geen verschil

4. Als je nog steeds een probleem hebt, installeer dan de virtual machine vanaf hier:

http://www.java-virtual-machine.net/download.html Virtual m. heb ik al

Restart de pc en probeer het opnieuw.

5. heb je nog steeds een probleem doe dan dit:

Ga naar Internet Explorer-extra-internet opties-klik op cookies verwijderen-ok. Klik daarna op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daarin staat. ga daarna naar opjecten weergeven en verwijder ook alles wat daarin staat. Sluit Internet opties af daarna en probeer het opnieuw. Ook al gedaan

6. Heb je nog steeds een probleem, repareer je Internet explorer dan. In het configscherm? Welke instellingen ben ik dan kwijt?

Maar ik vind het wel vreemd, want met de vorige virusscan had ik geen problemen. Sinds Symantec de nieuwe heeft doet zich dit voor

Geplaatst door XP_PC
Maar ik vind het wel vreemd, want met de vorige virusscan had ik geen problemen. Sinds Symantec de nieuwe heeft doet zich dit voor

De vorige virus scan had een active x waar een beveiligingsprobleem in zat, dus die moest weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan