virusscanner cd-rom updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannemanneke

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Berichten
106
Ik heb AVG 6.0 virusscanner draaien op mijn pc. Nu wil ik mijn computer schoonmaken en alles formateren en opnieuw installeren. Kan ik mijn virusscanner (die helemaal geupdate is) ook branden op een cd-rom en die later weer installeren op mijn pc?
Ik heb wel een cd-rom met AVG, maar die is helemaal veroudert!
 
Nee, maar dan download je hem toch gewoon weer.
Is maar een klein bestand en die updates heb je ook zo binnen.
 
Laatst bewerkt:
OK bedankt, maar ik zal toch iets anders moeten bedenken. Ik heb namelijk het budget abbonnement van @home en dan gaat downloaden niet al te snel.
 
Kabel of analoge telefoonlijn? Zo lang doe je er toch niet over. Kijk eens wat je snelheid bij www.speedtest.nl
Volgens mij best te doen;) Heb ff gekeken, is maar 7 MB!!
 
Nogmaals bedankt, ik dacht toch echt dat het een grotere download was. Ik heb kabel internet, gemiddeld iets van 7 of 8 kbyte per seconde download.
Ongeveer een kwartiertje.
 
Yep, daarom.
Maarre, mag ik je en tip geven?
AVG is niet zo heel best volgens velen. Probeer Avast eens een keer. Ook gratis en heeft toch wel een aantal voordelen. Zo haalt hij automatisch updates binnen dus daar hoef je niet meer naar om t ekijken. Hier komt bij dat de update bestandjes vele malen kleiner zijn dan bij andere virusscanners en heb je ze dus snel binnen wat weer handig is bij een niet zo snelle verbinding. En...hij is ook nog geheel in het Nederlands!!!

http://www.avast.com/eng/down_home.html


Succes,
Raymond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan