virusscanner downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchpc

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2009
hallo

ik heb nod32 antivirus via torrents gedownload.
kan in het programma zelf geen virus zitten?
en is nod32 antivirus een goede virusscanner?

B.V.D

Inderdaad een geweldig idee, een virusscanner illegaal downloaden...

Natuurlijk is dit geen goed idee!!:shocked: Los van het feit dat het gedownloade bestand malware of andere schadelijke software kan bevatten kan het ook nog eens zo zijn dat jouw versie niet altijd de dagelijkse updates binnenhaalt. Kortom: niet doen!
Tegenwoordig zijn er al heel wat goeie virusscanners voor een heel redelijke prijs te koop (zoals Avira en ook Nod32) en mocht je dit er toch niet voor over hebben download dan een gratis virusscanner. Er zijn er genoeg en via deze site vind je alle info over gratis virusscanners. Dus wat er nu op je pc staat: weggooien die troep!

Of je download gewoon de 30 of 60 dagen etc pro editie en zoekt een torrent licentie. Wat ik eigelijk niet mag voorstellen het beste is nog altijd gewoon kopen.:D

...

Via een torrent een virusscanner downloaden betekent net hetzelfde als een virus downloaden.
Waarom pak je gewoon niet AVG free of degene die vermeld worden in het forum van virusscanners.

Torrents zijn niet illegaal , wel gevaarlijk.
Torrents 'binnenhalen' is mappen downloaden van verschillende 'seeders' = Mensen die het programma laten uploaden. dus waarmee ik bedoel : Je download een stukje map van een bepaalde seeder. en van een andere seeder een het andere stukje map.
Wat betekent dat je informatie download dus geen gehele programma's download.
Wat uiteindelijk wel is maar wat niet bewezen kan worden. Omdat je dus info download.

Sorry voor een beetje off-topic..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan