Virusscanner en office 2010 overzetten naar nieuwe pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter imax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

imax

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Hallo,
Ik ga een nieuwe computer kopen. Op mijn huidige laptop staat norton antivirus 2011 en ook office 2010 (beide legaal aangekocht, wel downloadversie). Nu was mijn vraag of deze nog steeds zullen werken als ik ze download op mn nieuwe pc en de serie nummers ingeef?
Bij norton kan ik inloggen op hun website en het serienummer zien, maar bij office stoot ik op een probleem. Ik heb destijds een serienummer aangekocht met een korting van Dexia op de microsoft site... maar ik heb het serienummer niet meer. Ik kan niet inloggen op de website van microsoft want ik heb geen idee met welke login gegevens en ik ben de mail met het serienummer in kwijt. Is er een manier hoe ik dit kan recupereren? ik heb al geprobeerd met AIDA 32 maar deze vind alleen maar het serienummer van windows 7.
Alvast bedankt!
imax

p.s: sorry als deze vraag in een verkeerde categorie staat, maar ik wist niet juist welke de juiste was. :o

Hoi...

Voor het vinden van de key van office probeer deze eens.
Even naar beneden scrollen en dan de free versie(0707)
Open het progje en dan in linker deelvenster kiezen voor licenses.
http://www.gtopala.com/siw-download.html

Wat beterft het overzetten..volgens mij moet dit gaan ja.Is gewoon license gebonden.

Het werkt ik heb het serienummer!! :)
Heel erg bedankt !!!

Mod-edit
@Mrhenkie:Of de vraag opgelost is, is aan de ts'r.Er staat namelijk nog wat open wat niet geheel zeker is ivm de licenses.Indien u niet deelneemt aan het topic hoeft u deze reactie niet te plaatsen.Ts'r krijgt vanzelf dan een mail van onze watchdog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan