virusscanner + internet prob.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroenhootsen

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
hallo,
ik heb laatst een virus gehad die (microsoft warning messages geeft)
die heb ik inmiddels weggewerkt maar ik heb nog steeds dat als ik de pc opstart er staat aboard.exe ... en dan dat ze de bewerking af moesten sluiten niet verzenden/verzenden.
en als ik mijn virus scanner wil laten updaten staat er dat hij geen verbinding kan maken en er staat dan onder make sure u can open this site.. die kan hij dus ook niet openen ( btw 8.0 avg virusscanner free edition) dit had ik voor dit virus nog niet .
hij kan dus eigenlijk alle sites die met virus scanners enzo te maken hebben Niet openen
ik heb al zoveel geprobeerd: avg , norton , malware virus scanners laten draaien maar et helpt allemaal niet :(
mijn internet verbinding is volgens mij wel goed want kan gwn op internet:shocked:
mijn vader vindt dit niet zo leuk , want ik moet alles maar oplossen ( kben 15 jaar )
alsjeblieft zouden jullie me kunnen helpen?
vragen ? stel ze ajb

Ik heb hetzelfde probleem....

Opeens stond "AntiVirus XP 2008" (of zoiets) op mijn computer geinstalleerd.
Die heb ik met moeite eraf kunnen krijgen, maar er zijn nog steeds vele problemen.
Een opsomming:

1) Alle sites die ook maar iets met antivirus te maken hebben zijn onbereikbaar;
2) Bij het installeren van progamma's, gedownload via internet, krijg ik de melding "File corrupt" (firefox, hitman, enz.)
3) Hotmail (en ook Live-login) is niet bereikbaar;
4) Gmail geeft na login geen inbox-inhoud weer;
5) Ik kan sommige invoervelden op internet niet met de muis aankikken (zodat er een cursor in komt)
6) Windows firewall wordt bij opstarten van computer automatisch uitgeschakeld.

En vast nog wel meer.....

Ik heb vandaag NAV IS-2008 gekocht en geinstalleerd en zegt dat ik clean ben. Ook Avira Free zegt clean. Voor de rest kan ik dus geen enkele anti-virus site openen....

Is er iemand die hier raad mee weet??

Laatst bewerkt:
Via een andere computer MBAM gedownload, en op een USB-stick gezet.
Geinstalleerd en uitgevoerd.
Hij vond er slechts 32:shocked:
(Hoe in hemelsnaam kan NAV dat over het hoofd zien????)

Alle problemen lijken nu opgelost.

Ga hier heen voor MBAM (kies gratis versie).
http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Norton is gewoon niet zo goed als veel mensen denken....;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan