rita couvreur
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2001
Hallo, mijn vriend heeft een aantal virussen opgelopen omdat hij geen virusscanner meer had. Nu heb ik de virusscanner geinstalleerd (norton 2003) maar hij wil niet opstarten dus scannen.
Via housecall ben ik teweten gekomen dat hij de volgende virussen heeft:
worm_bugbear.A
js_fortnight
PE_Bugbear.B.O
PE_Bugbear.B
Na het opstarten van de computer vanmorgen meldde het systeem dat norton geupdate was terwijl ik niets had gevraagd. Toen ik probeerde te scannen gebeurde er niets op het scherm.
Vervolgens probeerde ik in te loggen bij jullie en toen kreeg ik een melding vanNorton dat er een virus was nl.W32.Bugbear en dat deze niet te verwijderen was.
Ik ging door met de actie nadat ik de opdracht had gegeven het virus in quarantaine te zetten. Daarna kreeg ik weer een virus door PWS.Hooker.Trojan ook niet te verwijderen. Het inloggen op jullie site wilde ook niet meer lukken; het virus zit in de IE. Nu dus maar even via mijn computer.
Mijn vraag is: wat kan ik nog doen om die computer virusvrij te krijgen?
Groetjes,
Rita
Via housecall ben ik teweten gekomen dat hij de volgende virussen heeft:
worm_bugbear.A
js_fortnight
PE_Bugbear.B.O
PE_Bugbear.B
Na het opstarten van de computer vanmorgen meldde het systeem dat norton geupdate was terwijl ik niets had gevraagd. Toen ik probeerde te scannen gebeurde er niets op het scherm.
Vervolgens probeerde ik in te loggen bij jullie en toen kreeg ik een melding vanNorton dat er een virus was nl.W32.Bugbear en dat deze niet te verwijderen was.
Ik ging door met de actie nadat ik de opdracht had gegeven het virus in quarantaine te zetten. Daarna kreeg ik weer een virus door PWS.Hooker.Trojan ook niet te verwijderen. Het inloggen op jullie site wilde ook niet meer lukken; het virus zit in de IE. Nu dus maar even via mijn computer.
Mijn vraag is: wat kan ik nog doen om die computer virusvrij te krijgen?
Groetjes,
Rita