~Virusscanner wanadoo~~

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaGenius32

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Sinds 2 weken doet mijn virusscanner van wanadoo ca 3-4 uren over een complete scan. Dit was eerst 1,5 uur.. Ik vind dit nogal een verschil en vraag me af hoe dit kan.. Je ziet ook duidelijk dat hij langzamer over de bestanden heen gaat.. Ik heb alles al gescand met de bekende spyware programma's. De nodige bestanden verwijderd. Ik heb wel sinds 2 weken windows xp erop gezet.. dit was eerst windows 98.. Zou dit de oplossing zijn??:confused:

Patrick

inderdaad, zal de reden wel zijn. Ja virusscanner van wanadoo.. Bij het afsluiten van het abbo heb ik deze scanner erbij genomen.. kost me wel 1,55 euro p/mnd... achteraf had ik beter ergens gratis een virus scanner kunnen halen.. maar ja, hier kwam ik later achter.. opzich is het een goeie virusscanner...:o

Is het een online scanner of een echt software pakket? En wat voor computer heb je precies? Als je een pentium 2 350 mhz met 128 mb ram hebt kan ik het me voorstellen dat her 3 keer zolang duurt als anders.

Geplaatst door thaGenius32
inderdaad, zal de reden wel zijn. Ja virusscanner van wanadoo.. Bij het afsluiten van het abbo heb ik deze scanner erbij genomen.. kost me wel 1,55 euro p/mnd... achteraf had ik beter ergens gratis een virus scanner kunnen halen.. maar ja, hier kwam ik later achter.. opzich is het een goeie virusscanner...:o

Dan zal het wel een online scanner zijn neem ik aan en dat is nooit voldoende om je PC te beschermen.

Tot 11-02-2005 15:01 wist ik het ook niet. :p
Leve Google

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan