Virusscanner

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jeri
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeri

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Welke is de beste gratis virusscanner.Want ik heb Ad-Aware SE de programma herkend virus maar hij kan niet alle virus weg halen en ik heb ook avg en ik heb hitman pro ook geprobeerd welke virusscanner kan me helpen :evil:

Volgens mij is adaware geen virusscanner maar gebruik je dit programma om spyware op te sporen en te verwijderen.
Zelf heb ik Norton Internetsecurity en ben daar zeer over te spreken.
Er zijn wel gratis virusscanners maar daar heb ik geen ervaring mee.
Zoek op google virusscanner free en je ziet er diverse

Ik heb al een gratis virusscanner avg maar die haal de virus niet weg
:o

Weet je de naam van dat virus??
Heb je avg ook geupdate??
probeer eens in veilige modus te scannen.
Je kunt ook een online scan doen bij housecall
mischien dat het dan wel verwijderd word.

Laatst bewerkt:
Trojan horse zag ik bij avg.Met scannen van Ad-Aware se zag ik meer naam maar ik weet het niet meer.Maar ik deed het ook met hijackthis ik weet niet hoe deze programma in mekaar zit want nog steeds staan virus op me pc
:evil:

Lees hier de uitleg van Hijack This met links naar het antispywareoffensief.nl alwaar het Log geplaatst dient te worden, niet zelf gaan fixen, laat je adviseren door experts aldaar. Klik -> Uitleg+download

Geplaatst door Jeri
Trojan horse zag ik bij avg.Met scannen van Ad-Aware se zag ik meer naam maar ik weet het niet meer.Maar ik deed het ook met hijackthis ik weet niet hoe deze programma in mekaar zit want nog steeds staan virus op me pc
:evil:

Staat het virus soms in je systeemherstel?? Dan kan het kloppen dat AVG het niet weg kan krijgen, dat kan niet één anti virusprogramma. Om het virus daaruit te krijgen moet je systeemherstel uitschakelen, de pc herstarten en dan systeemherstel weer inschakelen.

In dit programma weet ik zeker dat een virus zit het is windows controlAd\WinCtlAd exe.En van de systeemherstellen weet ik niet zeker maar ik ga doen wat je zei. En hoe krijg ik de virus weg uit deze programma want als ik de hele programma wil verwijderen krijg ik de melding ik kan het niet verwijderen want programma is actief,ik weet het niet zeker maar kan het zijn een programma van msn?

Volgens de internet geleerden valt WinCtlAd onder de categorie spyware.
Volg daarvoor de link van Gezina.

Dus het is een virus?Maar ik begrijp niet wat je bedoel met deze zin (Volg daarvoor de link van Gezina).:confused:

Sorry nu begrijp ik het pas toen ik verder ging lezen:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan