RTR
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 mei 2002
BESTE MENSEN,
Ik kom er niet meer uit en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!
Vanavond gaf mijn virus scan ( McAfee ) aan , dat er een
geinfecteerd bestand gevonden was.
Bestand is : C:\ Windows \ hosts ---- Q Hosts-2
Mijn vraag is nu kan ik die op een of andere manier weer
herstellen ( mijn virus scan kan deze niet repareren ) of kan ik dit document verwijderen zonder gevolgen voor mijn pc!!!!
Jaja ik ben er nog niet!
Voor de zekerheid heb ik een online virus scan gebruikt en deze kwam weer met twee geinfecteerde files!##$#@$@@$$@$@$
Bestand C:\ windows\ easy www. exe. +
C:\ windows\www 2 exe.
dezelfde vraag als hierboven : kan ik deze ergens repareren of mogen deze verwijderd worden zonder gevolgen pc.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen , want ze maken me helemaal gek!
Bedankt alvast!!
Romeijn
Nog even een aanvulling : als ik internet afsluit en ik ga er weer op dan is mijn startpagina veranderd?????
Nog iets : als ik op de startpagina ben kan ik niet mijn adresbalk gebruiken ( pagina's waar ik eerder ben geweest ) Heeft dit iets met de @#@#%#% virussen te maken???
Ik kom er niet meer uit en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!
Vanavond gaf mijn virus scan ( McAfee ) aan , dat er een
geinfecteerd bestand gevonden was.
Bestand is : C:\ Windows \ hosts ---- Q Hosts-2
Mijn vraag is nu kan ik die op een of andere manier weer
herstellen ( mijn virus scan kan deze niet repareren ) of kan ik dit document verwijderen zonder gevolgen voor mijn pc!!!!
Jaja ik ben er nog niet!
Voor de zekerheid heb ik een online virus scan gebruikt en deze kwam weer met twee geinfecteerde files!##$#@$@@$$@$@$
Bestand C:\ windows\ easy www. exe. +
C:\ windows\www 2 exe.
dezelfde vraag als hierboven : kan ik deze ergens repareren of mogen deze verwijderd worden zonder gevolgen pc.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen , want ze maken me helemaal gek!
Bedankt alvast!!
Romeijn
Nog even een aanvulling : als ik internet afsluit en ik ga er weer op dan is mijn startpagina veranderd?????
Nog iets : als ik op de startpagina ben kan ik niet mijn adresbalk gebruiken ( pagina's waar ik eerder ben geweest ) Heeft dit iets met de @#@#%#% virussen te maken???
Laatst bewerkt: