Visio: Arrowheads toevoegen aan dynamic connector/Eigen dynamic connector ontwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Hallo allemaal,

Weet iemand van jullie toevallig hoe ik een arrowhead kan toevoegen aan een dynamic connector in Visio?
Ik kan wel mijn eigen connectors ontwerpen (met de ozo gewenste vierkante arrowhead), maar die kunnen weer niet 'gerout' worden om andere shapes heen.
Als iemand toevallig weet hoe ik mijn eigen connectors dynamic kan maken, dat zou me ook helpen.

't is opgelost.
Mocht iemand anders dit probleem ook hebben, kijk op http://blogs.msdn.com/visio/archive/2006/06/02/613671.aspx.
Vooral dit stukje hielp me:

The Dynamic Connector is itself a master. It's built into Visio. The first time you draw with the Connector Tool, Visio looks for a master named "Dynamic Connector" in the Document Stencil. If no master is found, Visio puts a copy of its built-in Dynamic Connector master in the Document Stencil (File > Shapes > Show Document Stencil). You can edit this master to change the appearance of all connectors in the diagram.

Door de dynamic connector te kopieren naar mijn eigen stencil en vervolgens de vierkante arrowhead toe te voegen is het probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan