Visite kaartjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo, ik heb bedrukbare visitekaartjes waar je muziek op kunt zetten. Dus een CD, maar dan in de vorm van een visitekaartje. Ik zoek een progje waarmee je dit formaat mee kan bedrukken (dus direct op een printable-visit-card).Wie weet een progje?

Martin

Printable visitekaartje

Elisa, dat is niet wat ik bedoel. Dat zijn kaartjes die je van Internet kan downloaden.
Ik heb dus een CD in de vorm van een visitekaartje en daar zit een witte bedrukbare laag op, net zoals op CD's en DVD's, maar gezien het afwijkende formaat, hoop ik dat er een programma bestaat waarmee je deze ook kunt bedrukken met je eigen printer.

Martin

Ik zag er anders ook programma's bij staan.
Weet je wat, ik stuur mijn broer even een mailtje.
Mocht er niemand reageren dan kun je nog op zijn antwoord wachten. Hij gebruikt ze.

Heel apart zeg! Maar heb je dan ook een printer waarin je zo'n cd kan leggen? Wellicht dat je in Word via Etiketten/Enveloppen zelf een soort etiket aan kan maken naar de maten van de cd en op die manier uitprinten.

je hebt er wel degelijk een printer voor nodig die op cd's kan drukken ...gelijk een bepaald model van epson, of de Pixma reeks van Canon ... (i865 kan ook nog)

Printer

Hallo, ik had een printer, de CANON PIXMA IP 3000 gekocht en pas later kwam ik er achter, dat deze ook bedrukbare CD's kon printen en het werkt perfect.
Maar nu nog de printare visitekaartjes.

Martin

Mijn broer belde. Hij heeft het inderdaad gehad maar vond het veel te veel gedoe en heeft het weggegeven. Een programmanaam kan hij zich niet herinneren.

Dat wordt dus verder Googlen. (maar wel een stuk later op de dag)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan