maar gebruiken die ook echt meer dan 3 gb je hebt het er nu over dat ze zoveel kunnen gebruiken.
en btw je spreekt je zelf een beetje tegen
en
Ik ken er genoeg die het ondersteunen voor wat ik gebruik ja.
Echter is de software die ik gebruik en de werkzaamheden waarvoor ik mijn laptop gebruik niet de dagelijkse kost voor anderen.
Je kunt het zo zien.
Photoshop 64 bit zal meer dan 3Gb werkgeheugen gebruiken zodra die dit nodig heeft.
Zolang de bestanden nog niet dusdanig groot zijn of zoveel effecten etc over zich heen hebben dat het echt moeilijk gaat worden zal photoshop ook geen 4gb werkgeheugen gaan gebruiken.
Daarnaast heeft je OS altijd de 4GB beschikbaar.
dus stel je internetbrowser gebruikt per tabblad 500Mb werkgeheugen, dan kan je er 6 van openen met 32bit maar 8 op 64bit. Overdreven natuurlijk en andere factoren zijn niet meegerekend, maar even om te laten zien dat je OS anzich ook de 4Gb gebruikt en niet alleen de software die je er op draait.
En jij vindt misschien dat ik mezelf tegenspreek, maar dat komt denk ik eerder omdat ik niet echt de moeite neem om het gedetailleerd neer te zetten.
Als je een laptop of pc koopt die 64bit compatible is, waarom zou je er dan een 32 bit OS op zetten. Ookal is er voor mij genoeg software die op 64 bit draait en voor anderen misschien bijna niets, de extra GB's werkgeheugen voor je OS zijn altijd mooi meegenomen en het is zonde niet alles uit je machine te halen.