Vista 64 bit naar XP 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomasw

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
65
Hoi. Ik heb een Windows Vista home premium service pack 1 64 bit computer met een Triple core processor. Deze computer is voorgeprogrammeert door HP. Omdat diverse programma's het niet doen, wil ik XP 64 bit erop zetten (tenzij iemand een oplossing weet hoe je die programma's aan de praat krijgt). Alleen lijkt het me gevaarlijk omdat deze PC programma's bevat die van HP afkomstig zijn en dus écht voor Vista bedoeld zijn. Dus denk ik als ik er XP 64 bit op zet dat sommige systeembestanden/programma's die noodzakelijk zijn niet meer/volledig functioneren. Dus weet iemand hoe ik dit aan kan pakken?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat je XP 64 wilt? Deze is er alleen in het Engels en de ondersteuning voor drivers is niet echt geweldig.
 
Eerst en vooral moet je even een onderzoek vooraf beginnen.

Je moet gaan controleren of er wel drivers zijn voor jouw systeem van Xp :thumb:
(tevens kan je programma's aan de praat krijgen in vista door de compatibiliteitsmodus te gaan gebruiken :thumb:)
 
Het heeft inderdaad wel heel veel nadelen. Sowieso vind ik alleen engels waardeloos en vooral dat office 2007 niet werkt. Ik doe het toch niet. THNX allemaal.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan