Vista 64 bit OEM iso?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vermin

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo. Ik heb een OEM code waarmee ik Vista 64-bit kan installeren, maar ik zit met een probleem.
Ik zit nu zonder 64 bit OEM DVD. Misschien is het mogelijk deze ergens te downloaden, of misschien kan iemand hem mij sturen?
Het maakt niet uit welke versie het is (op de OEM DVD's staan alle versies van Vista, het enige verschil tussen de versies zit in de activatiecode, die bepaalt welke versie van Vista het gaat worden, maar omdat ik al een Home Premium actievatiecode heb, hoef ik er geen code meer bij).
De code komt van een Nederlandse install, maar als ik me niet vergis kan ik hem ook op een Engelse install gebruiken, dus ook de taal boeit me niet bepaald veel. Zolang het maar of EN of NL is.

staat op de computer waarop je het wilt installeren niet een recovery partitie waarmee je zelf een dvd kunt maken....

PC is zelfbouw, ik heb de OEM code apart te pakken gekregen.

tja.....dan moet je zoeken.....
dit leest net of er niet voor betaald is......en dan mogen wij geen links geven waar het opgehaald kan worden.

Ik heb zelf die code niet gekocht, maar reken maar dat Microsoft er wel geld voor heeft gevangen.
Mijn vader heeft die code geregeld.
Het is wel een originele legale code.

geregeld....dus door een ander gebruikt......mag niet......illegaal.....helpmij.nl kan en wil je hier niet mee helpen.

Installatie dvd van iemand lenen wel, downloaden theoretisch ook. Echter de downloads staan op locaties die ook illegale downloads bevatten, dus niet hier gegeven mogen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan