vista 64 bit ultimate windows update verdwijnt meteen weer na het openen+configscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijs 007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2008
ben net terug van vakantie.(10dagen de computer niet gebruikt)
en ik heb nu een paar dagen er op gewerkt en het viel me op dat het configuratie scherm er anders uit ziet.
eerst stond er nog tekst onder programma's en zo.
ik heb hier een screenshot: http://dhost.info/xgc/raar config scherm.jpg

ik wou net windows update starten en deze verdween meteen weer.(zag heel even een schermpje)
nu vraag ik me af hoe komt dit en hoe kan ik het oplossen?

ik had dit probleem al eerder op mijn oude account, bij mijn moeders account was dit toen niet en ik heb maar een nieuwe account gemaakt en zo veel mogelijk gekopieerd maar het probleem komt terug dus hoe kan ik dit oplossen?

je screenshot kan ik helaas niet bekijken omdat die site het precies niet toelaat :s

maar heb je al eens met systeemherstel een herstelpunt proberen terug te zetten?

je screenshot kan ik helaas niet bekijken omdat die site het precies niet toelaat :s

maar heb je al eens met systeemherstel een herstelpunt proberen terug te zetten?

systeem herstel staat uit:(

btw dit is het plaatje: http://dhost.info/xgc/raar config scherm.jpg

ik had dit probleem met mijn vorige account ook toen had ik een nieuwe gemaakt maar het probleem komt dus telkens terug:(

systeemherstel heb je nu uitgezet of stond het altijd al uit???
als het dat laatste is zal het inderdaad niet lukken...

je plaatje kan ik nog steeds niet zien... steeds error 403 forbidden.

Ik heb geen account op die site en wil er ook niet echt eentje maken...
upload dat plaatje eens met imageshack of met de functie op dit forum ;)

Heb je ook al virusscan gedaan en op spyware ook al eens gescand met superantispyware?

Ik kan het plaatje waarschijnlijk niet zien omdat ik daar geen account het(ik dacht dat het aan firefox lag maar die gebruik jij ook dusss...)

In imageshack heb ik het ondertussen wel kunnen bekijken:thumb:

Nadat je een nieuwe account hebt aangemaakt heb je dat probleem dus nooit maar naar verloop duikt het probleem op...

Heb ik dat juist?
Ja, dat zal dan toch aan een bepaalde handeling liggen die jij uitvoert denk ik...

Heb je zitten tweaken of iets dergelijk want aan je bureaublad te zien kan je ook wel wat met pc's om hé ;)
websites bouwen precies ;D

Je ook eens het command sfc /scannow kunnen uitvoeren als administrator voor het beste effect in de opdrachtprompt(cmd)

Ik kan het plaatje waarschijnlijk niet zien omdat ik daar geen account het(ik dacht dat het aan firefox lag maar die gebruik jij ook dusss...)

In imageshack heb ik het ondertussen wel kunnen bekijken:thumb:

Nadat je een nieuwe account hebt aangemaakt heb je dat probleem dus nooit maar naar verloop duikt het probleem op...

Heb ik dat juist?
Ja, dat zal dan toch aan een bepaalde handeling liggen die jij uitvoert denk ik...

Heb je zitten tweaken of iets dergelijk want aan je bureaublad te zien kan je ook wel wat met pc's om hé ;)
websites bouwen precies ;D

Je ook eens het command sfc /scannow kunnen uitvoeren als administrator voor het beste effect in de opdrachtprompt(cmd)

geen veranderde bestanden gevonden...:(

ja ik heb wel zitten tweaken maar meer met performance instellingen en zo;)
niets met explorer of het config scherm.(behalve dat ie automatisch opnieuw opstart als ie crasht en dat ie in meerdere processen draait)
maar op een andere pc geeft dit allemaal geen problemen...

ik denk zelf niet dat het aan een handeling ligt.
meer iets van een timer van na 3 maanden doet het config scherm het niet meer goed of zo...
of het ligt aan een die windows updates die ik installeer.(ik download wel eens beta's maar die worden normaal gesproken toch gepatcht naar de final als er problemen in ziten dus...)
en dat doe ik ook op een andere pc en daar heb ik deze problemen niet.(is alleen erg traag ondanks dat het een quad core is... staat telkens melding dat het systeem traag reageert hij is even snel als deze vista pc btw maar eigenlijk had ik wel wat meer verwacht en het opstarten is traag ondanks dat er weinig mee opstart maar goed hij is gewoon bruikbaar)

misschien moet ik contact opnemen met M$ maar hun vragen daar iets van 80 euro voor:eek:

leuk hoor maak een os met fouten en iedereen M$ bellen nu weet ik waarom ze zo rijk zijn;)

ik kan ook windows opnieuw installeren maar ja dat is niet echt een optie met een 100+ gig aan bestanden...

ik hoop dat iemand mij nog kan helpen...

btw: systeem herstel doet het niet omdat een service telkens crasht...
http://img112.imageshack.us/my.php?image=sysherstelbb4.png

Laatst bewerkt:
ja, je zegt performance tweaking...
dat wil niet zeggen dat je per se iets hebt aangeklikt over het configuratiescherm maar ik denk dat het door een tweak programmatje is dat je die linkjes niet meer hebt :confused:
door performance tweaks wordt het configuratiescherm dus nu sneller geladen hé ;)

en dat systeemherstel...
Het plaatje was te klein om echt alles te kunnen lezen, maar kan je niet vinden op google over die errorcode?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan