Vista 64-bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

MacApp

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Hoi,

Ik ben van plan over te stappen op een 64-bit versie van Vista. Ik draai nu XP en ik zou graag willen weten hoe ik kan zien of die 32 of 64 bit is. Weet iemand hoe dit moet?

Bvd

Heb je wel een processor die 64-bit is? Anders zal Vista 64-bit niet gaan werken.

Je kan checken welke Vista je hebt door met rechts op Deze Computer te klikken en dan uit dat menuutje Eigenschappen aan te klikken.

Heb je wel een processor die 64-bit is? Anders zal Vista 64-bit niet gaan werken.

Je kan checken welke Vista je hebt door met rechts op Deze Computer te klikken en dan uit dat menuutje Eigenschappen aan te klikken.

Ja ik heb een Athlon 64 3000+ wordt waarschijnlijk vervangen door:
Klik

Bij eigenschappen zie ik alleen maar dat het xp is uit dat en dat jaar

Sorry, ik dacht dat je al Vista had draaien.

En hetzelfde verhaal geldt ook voor XP. XP 64-bit werkt alleen op een pc waar een 64-bit processor in zit. Dat is die 3000+ niet, dus je draait nu XP 32-bit.

lezen AMD athlon 64 64 64 64 3000+, is dus wel 64-bit, dus zou ik natuurlijk ook 64-bit vista installeren!:thumb:

lezen AMD athlon 64 64 64 64 3000+, is dus wel 64-bit, dus zou ik natuurlijk ook 64-bit vista installeren!:thumb:

Op het ogenblik wordt nog lang niet alles ondersteund qua 64-bit drivers en software.

Ik zou nog even de kat uit de boom kijken en gaan voor Vista 32-bit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan