vista 64 bits DVD

• Onderwerp starter Onderwerp starter jac20
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jac20

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Hoi ik heb een officielle windows vista home premium 64 bits dvd.
ik lees in het boekje van de dvd dat er elke versie op staat, zodra je de bijpassende code hebt dat klopt toch ?

nu heb ik dus ook een legitieme code van de 32 bits software van home basic kan ik die ook gebruiken op de dvd van home premium 64 bits, of moet ik hier weer een nieuwe voor aanvragen ?
zodat ik home basic 64 bits kan installeren.

thnQ. :thumb:

Hoi !

Zal (nog) niet lukken: op dit moment zijn er twee verschillende DVD's in omloop: 32- of 64 bits !

Het is de bedoeling dat, na uitkomst van SP1, er met 1 Vista-DVD (dus beide versie's) kan worden volstaan.

Je moet dus even een willekeurige Vista 32-bits DVD lenen; je hebt immers een legale key.

Of: een 64-bits Home key op de kop tikken.

De eerste optie lijkt me het makkelijkste.....

Greetz,

Harry.

ja dat begrijp ik, ik heb begrepen dat je met de 32 bits, zodra je de juiste code hebt, het bijpassende systeem word geinstalleerd. want ik heb een home premium dvd(32 & 64 Bits)
waarom is dat niet met de 64 bits ?
te weinig gebruikers nog mischien ?

Hoi !

Ik installeer altijd zonder code, omdat ik met een upgrade versie werk vanwege de prijs.

In principe hoef je de key helemaal niet in te trommelen, dan heb je een trial-versie voor 30 dagen.

Als je wilt aktiveren gebruik je de key, klaar !

64-bits versie nooit gebruikt wegens incomptablliteit met veel hardware/drivers.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan