Vista 64 SP2 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Ik had gisteren via de Win update SP2 vista 64 gedownload doch na het installeren loopt het helemaal fout ,Pc start pas op na een 20-tal minuten ,loopt zeer langzaam en toont overal de interface van Win2000 ,vele functies van bvb. configuratiescherm functioneren niet meer enzv.
Wat kan hier fout zijn gegaan ?
Heb nu via sys.restore SP2 terug verwijderd en nu draait ie als voorheen.
Zou deze eventueel terug kunnen installeren maar vrees voor dezelfde problemen en dat heeft uren geduurd vooraleer SP2 er terug af was.
:confused:

Laatst bewerkt:
Ik had gisteren via de Win update SP2 vista 64 gedownload doch na het installeren loopt het helemaal fout ,Pc start pas op na een 20-tal minuten ,loopt zeer langzaam en toont overal de interface van Win2000 ,vele functies van bvb. configuratiescherm functioneren niet meer enzv.
Zou deze eventueel terug kunnen installeren maar vrees voor dezelfde problemen en dat heeft uren geduurd vooraleer SP2 er terug af was.

bij mij kreeg ik niet zulke problemen, maar heb ook een 32 bit versie.
Maar ik zou het er nog eens op wagen om die opnieuw te installeren.
Misschien beter handmatig downloaden van microsoft en handmatig installeren?

Mvg Timothy

Ik heb intussen de SP2 terug gedownload van MS zelf maar stel mij anderzijds wel de vraag of ik de SP2 wel nodig heb ,heeft deze aanvullend nut als gewone Pc gebruiker om toch terug proberen te installeren.

Laatst bewerkt:

'K denk dat ik dan nog bij de gelukkigen ben, bij krijg ik na een halfuurtje de boodschap dat de installatie van SP2 mislukt is en nog een halfuurtje later lijkt mijn PC terug behoorlijk te werken.
Je stelt je wel vragen wat ze daar bij Microsoft aan het doen zijn... Vista kan toch niet een succes genoemd worden en de alles oplossende service pack krijg je niet geïnstalleerd. Wat hen wel goed zal lukken is je nog meer geld afhandig te maken door je een betalende versie van Windows 7 aan te smeren:( onder het mum van de oplossing voor de problemen met Vista:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan