87122270student
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 jan 2007
Beste helpmij'ers
ik ben bezig met een netwerk met windows 2003.
Deze werkt wel in combinatie met Windows XP. XP computers kunnen zonder problemen aanmelden op het domein.
Ik kan alleen geen Vista computers aanmelden op dit domein, dan heb ik het over vista Ultimate.
Als ik naar deze computer ga, rechtermuisknop eigenschappen en dan naar computernaam on het domein in te vullen vraagt hij wel om een wachtwoord en gebruikersnaam. maar daana krijg ik de volgende foutmelding:
Als ik bij domeinnaam een onzin naam invult mag ik geen wachtwoord en gebruiksnaam omgeven, dus hij ziet het domein wel!
Lokaal ben ik op de vista computers ingelogt als administrator
Wie o Wie kan mij helpen
.
ik ben bezig met een netwerk met windows 2003.
Deze werkt wel in combinatie met Windows XP. XP computers kunnen zonder problemen aanmelden op het domein.
Ik kan alleen geen Vista computers aanmelden op dit domein, dan heb ik het over vista Ultimate.
Als ik naar deze computer ga, rechtermuisknop eigenschappen en dan naar computernaam on het domein in te vullen vraagt hij wel om een wachtwoord en gebruikersnaam. maar daana krijg ik de volgende foutmelding:
HTML:
De volgende fout is opgetreden tijdens het lid worden van het domein ****domeinnaam****
Een poging om de DNS-naam van een domeincontroller in het domein waaraan de computer wordt toegevoegd om te zetten, is mislukt.
Controleer of deze cliënt is geconfigureerd om verbinding met een DNS-server te maken die DNS-namen in het doeldomein om te zetten.
Als ik bij domeinnaam een onzin naam invult mag ik geen wachtwoord en gebruiksnaam omgeven, dus hij ziet het domein wel!
Lokaal ben ik op de vista computers ingelogt als administrator
Wie o Wie kan mij helpen
.
Laatst bewerkt: