Vista admin en gebruikersaccount mysterie

Status
Niet open voor verdere reacties.

djondjeems

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2009
Hallo allemaal, ik heb een vraag over de gebruikers- en admin account van Vista.
Ik heb verschillende programma's geinstalleerd in mijn admin account, programma's voor systeemonderhoud, scanner e.d.
Nu neemt mijn gebruikers account keurig al die programma's over en kan ik ze daar ook gebruiken, alleen het programma ccleaner is in mijn gebruikersaccount niet te vinden. Terwijl ik hem in mijn admin acccount wel zie staan.
Is er iemand die me uit kan leggen hoe dit mogelijk is?
Ik heb altijd begrepen dat programma's, in welke account ook geinstalleerd, gewoon uitwisselbaar zijn en overal te gebruiken?
Alvast vriendelijk bedankt voor de aandacht

Djon

Ik ken de site maar ik lees daar geen nieuwe dingen helaas. Het enige wat ik graag wil weten hoe zit het met de uitwisselbaarheid van geinstalleerde programma's binnen 2 of meer accounts. Is elk geinstalleerd programma binnen andere accounts te gebruiken? Is dit in te stellen en hoe? En wat is de motivatie om dat in te willen stellen?
en last but not least, waarom zie ik alle onder mijn admin-account geinstalleerde programma's terug in een andere gebruikersaccount maar Ccleaner niet?

mvg,

Djon

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan