vista aero thema

Status
Niet open voor verdere reacties.

cpu nerd

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
hoi allemaal,

Ik heb dus een vraagje omtrent een thema van vista, vista aero genaamd.
Toen ik mijn laptop met vista home premium kocht en door mijn actieve programmas tabte (alt+tab) toen kreeg ik zo een 3d effect. Maar nu, al 1jaar verder heb ik dit nietmeer (het is al langer maar heb er niet zo een aandacht aan besteed) nu als ik door mijn programmas tab , dan is het zoals in xp vrij normaal

Hoe kan ik mijn thema weer veranderen in vista aero? (heb al gekeken in configuratiescherm---> themas maar staat alleen vista en windows classic tussen)

ik heb zitten rond surfen maar kom er niet uit, meer mensen hebben wel een probleem zoals ik .

M.V.G

Even een ding duidelijk maken: Aero (Glass) is geen thema. Het is de naam van de grafische interface van Vista.

Daarnaast is het 3D-effect welke jij bedoelt (Windows Flip 3D) te vinden via Windows-toets+TAB

Meer info: klik

Bedankt voor de snelle reactie:thumb:

windows +tab werkt ook niet, en alles wat er op die die site staat dat je mij hebt doorgestuurd ging eerst ook vlekkeloos, maar hoe komt het dat het op de ene dag op de andere niet meer werkt? ik heb wel mijn graka drivers geupdate, ik weet het niet maar kan het daaraan liggen?

Hoe kan ik mijn thema weer veranderen in vista aero? (heb al gekeken in configuratiescherm---> themas maar staat alleen vista en windows classic tussen)
En hier heb je ook Vista aanstaan? Het lijkt wel of-tie op classic staat.

Ron

jaja men thema staat op windows vista, ik zei alles werkt e maar op de ene dag op de andere nietmeer:confused:

Aan een driver-update zou het niet kunnen liggen tenzij daarbij iets fout is gegaan.

Kijk anders even of Aero aanstaat.
(Configuratiescherm > Geavanceerde Systeeminstellingen > Tabblad "Geavanceerd" > Prestaties > Instellingen)
(Of dat de juiste route is weet ik niet, ben zelf geen Vista gebruiker :))

ik ben tot geavanceerde systeeminstellingen geraakt maar daar staat spijtig genoeg geen tablad bij :confused:

Het is gelukt!:D:thumb:

Voor mensen met het zelfde probleem je gaat als volgt te werkt : rechter muisknop bureablad---> aan persoonlijke voorkeur aanpassen--> kleur en omgeving endan vista aero aanklikken( was bij mij vista basic aangeklikt )

Toch bedankt om mij te helpen:thumb:

Hallo, ik heb dit probleem ook. Hoe hebben jullie dit opgelost?

Alvast bedankt

Het topic is uit 2008 dus niet meer actueel
Je kan hier een nieuwe vraag over stellen.
Deze sluit ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan