Vista afgesloten maar modem staat online en optische muis brand nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edith123

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vorige week dus een nw pc met Vista, nu merk ik dat wanneer ik hem heb afgesloten en de pc en beeldscherm helemaal uit zijn, dat het modem nog wel online staat en mijn optische muis is nog steeds "verlicht".

Ik heb nu voor het eerst MSN 8.0 en omdat je daar offline berichten kan ontvangen dacht ik dat het misschien daar aan zou kunnen liggen?
Als dit het geval is, waar kan ik dat uitzetten?

Groetjes Edith :D

Hoe sluit je de computer af?

Je moet namelijk in Vista niet op het icoontje voor afsluiten drukken in het startmenu, omdat deze soms standaard is ingesteld op slaapmodus, maar op het pijltje erlangs en daar kiezen voor: "afsluiten"

Hoe sluit je de computer af?

Je moet namelijk in Vista niet op het icoontje voor afsluiten drukken in het startmenu, omdat deze soms standaard is ingesteld op slaapmodus, maar op het pijltje erlangs en daar kiezen voor: "afsluiten"

Hoi,

Ik sluit hem af door naar het pijltje te gaan en dan kom je in het veld: afsluiten. Maar ik heb het net hier op kantoor even nagevraagd bij de helpdesk, en het schijnt normaal te zijn dat je modem eigenlijk altijd online is. De muis die blijft branden, dat ligt eraan welke moederkaart er in de pc zit. Maar het kan allemaal geen kwaad in ieder geval.

Bedankt voor je reactie :thumb:

Hoi,

Ik sluit hem af door naar het pijltje te gaan en dan kom je in het veld: afsluiten. Maar ik heb het net hier op kantoor even nagevraagd bij de helpdesk, en het schijnt normaal te zijn dat je modem eigenlijk altijd online is. De muis die blijft branden, dat ligt eraan welke moederkaart er in de pc zit. Maar het kan allemaal geen kwaad in ieder geval.

Bedankt voor je reactie :thumb:

Ik denk dat je een moederbord bedoeld. Maar inderdaad, als het een USB muis is dan zal bij de meeste moederborden altijd nog stroom op de USB poorten blijven staan.

Ik denk dat je een moederbord bedoeld. Maar inderdaad, als het een USB muis is dan zal bij de meeste moederborden altijd nog stroom op de USB poorten blijven staan.

Juist dat bedoel ik :o ik heb er dus niet zoveel verstand van, maar dat viel al op geloof ik haha. Wist alleen nog dat het "iets" met moeder was........

nogmaals bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan