Vista afsluiten duurt ruim 1 Min

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
als ik Win vista op mijn laptop wil afsluiten duurd dit tussen de 1 en anderhalve minute.
heb toen de volgende tip gedaan en dat werkte twee maal daarna duurd het nog langer dat afsluiten.
Ga naar Regedit--->ga vervolgens naar
HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurentControlSetControl
en zoek de sleutel Waitokillservice en verander de waarde van 20000 naar 200.

heb mijn pc gedefragmenteerd alle rommel opgeruimd met Ccleaner.
alle onnodige programma`s verweiderd maar het werkt niet
 
Is 1 min niet gewoon normaal ? Ik heb xP . Duurt opstarten zeker 3 min en afsluiten 1 min.
 
Ok dit zijn echt geen goede tips. Kunnen jullie nu echt niet proberen te helpen in plaats van zo'n nutteloze dingen te posten als download windows 7...

Heb je mss veel programma's geïnstalleerd? Bepaalde services uitgeschakeld? Wil je mss ook eens de specs van je pc geven?
 
Ok dit zijn echt geen goede tips. Kunnen jullie nu echt niet proberen te helpen in plaats van zo'n nutteloze dingen te posten als download windows 7...

Heb je mss veel programma's geïnstalleerd? Bepaalde services uitgeschakeld? Wil je mss ook eens de specs van je pc geven?

het is een Toshiba Satelite Pro A200-1G2
Core Duo T2450
2x 1024MB Memory
160 GB Hd

heb niet abnormaal veel geinstaleerd en geen services uitgeschakeld
 
Laatst bewerkt:
Is 1 min niet gewoon normaal ? Ik heb xP . Duurt opstarten zeker 3 min en afsluiten 1 min.

als je goed leest zie je dat ik geen XP maar Vista heb en normaal zit ik met afsluiten ruim onder de minute
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan