Vista Agenda / Office Agenda import

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haaren101

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
Heb al mijn afspraken etc op mijn XP doos staan in Outlook. Ik heb nu een nieuwe Vista PC en wil de afspraken van mijn XP doos halen (outlook) en in de Vista Agenda zetten.

De eerste kan naar een aantal formaten exporteren maar niet naar .ics en je raadt het al, Agenda kan alleen .ics importeren. Iemand enig idee hoe ik van Microsoft Outlook naar Microsoft Agenda kan?

Ron

Ik denk dat er heus wel een tooltje is dat de geëxporteerde bestanden van MS Outlook kan overzetten naar ics bestanden... Moet je maar even proberen op google.

EDIT: ik heb voor je gezocht, kijk hier maar op de resultatenpagina: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ics+converter&meta=

Ik denk ook dat er heus wel een tooltje bestaat. Ik kan het alleen niet vinden en aan reacties als deze heb je al helemaal niets.:( Als je googled zoek dan ook naar de juiste oplossing, deze oplossingen gaan vooral over electronica. :mad:

Ik heb met google 1 tool gevonden maar die zette alle afspraken op alle dagen dus dat schoot ook niet op. :confused:

Nog iemand een werkende oplossing voor handen?

Ron

Ik kan het alleen niet vinden en aan reacties als deze heb je al helemaal niets.:( Als je googled zoek dan ook naar de juiste oplossing, deze oplossingen gaan vooral over electronica. :mad:

Aangezien jij zelf totaal niet hebt aangegeven wat jij zelf hebt geprobeerd was dit toch zeker een goede opmerking dus doe een beetje rustig met je eigen uitspraken. Daardoor verminder je erg snel het plezier om je te helpen namelijk

ics is een bestandsextentie voor iCalender
een standaard die door iedereen op de wereld werd ondersteund behalve door microsoft.... totdat vista kwam. (EINDELIJK)

dusl als jij met google zoekt naar de termen ical outlook convertor dan vind je iets meer hits.

mmm, eerst zoeken met Google kan natuurlijk so wie so geen kwaad, was ik effe vergeten. :):) Maar zelfs met de zoekargumenten van Ellasar en soortgelijke is het aantal bruikbare (gratis) converters erg minimaal.

En als je wat verder kijkt met de Vista Agenda dan is dat een erg beperkt ding. Alleen maar kreten op dagen; ik kan niet vinden hoe instelt dat een afspraak van 10-11 duurt bijvoorbeeld.:evil:

Dus toch maar weer gewoon Outlook gebruiken ;)

In ieder geval allemaal bedankt voor het meedenken

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan