Vista basic versus xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo, ik twijfel erover om in te gaan op de aanbieding van upc om een dell computer aan te schaffen, zie www.upc.nl/dell. Nu las ik het volgende op Wikipedia: "Basic: Simpele versie voor thuisgebruik, geen Windows Aero en een aantal andere beperkingen (CD's kunnen enkel geschreven worden op 4x, max. 5 gebruikers hebben tegelijk toegang tot een gedeelde map,...) Note: Met Vista Home Basic kun je nog minder dan met Windows XP"

Klopt dit, en dan vooral van die brandsnelheid? Dan zou ik dus qua besturingssysteem achteruit gaan! Verder weet ik niet of ik qua andere specificaties er erg op vooruit zal gaan. Ik heb nu een pentium 4, 1 gb geheugen, een 80 en 250 gb harde schijf. Kan iemand mij adviseren? Alvast Bedankt!

Hoi !

De aangeboden PC is qua spec's wel even wat beter dan die je nu hebt !

Maar ik zou zelf ook geen Vista Home Basic installeren, want XP pro is sneller, beter en biedt meer mogelijkheden.

Bovendien: zo'n afbetalingsregeling waarbij je voorlopig aan UPC gebonden bent: ik zou er zeker niet voor kiezen.
Een gelijkwaardige PC zonder OS is stukken goedkoper te vinden !!!

Greetz,

Harry.

Hoi, bedankt voor je reactie. En wat vind je van Vista Premium?

Hoi !

Wat mij betreft: niks mis (meer) mee !

En met SP1 in de nabije toekomst mag je er vanuit gaan dat Vista alleen maar beter wordt.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan