Hallo, ik twijfel erover om in te gaan op de aanbieding van upc om een dell computer aan te schaffen, zie www.upc.nl/dell. Nu las ik het volgende op Wikipedia: "Basic: Simpele versie voor thuisgebruik, geen Windows Aero en een aantal andere beperkingen (CD's kunnen enkel geschreven worden op 4x, max. 5 gebruikers hebben tegelijk toegang tot een gedeelde map,...) Note: Met Vista Home Basic kun je nog minder dan met Windows XP"
Klopt dit, en dan vooral van die brandsnelheid? Dan zou ik dus qua besturingssysteem achteruit gaan! Verder weet ik niet of ik qua andere specificaties er erg op vooruit zal gaan. Ik heb nu een pentium 4, 1 gb geheugen, een 80 en 250 gb harde schijf. Kan iemand mij adviseren? Alvast Bedankt!
Klopt dit, en dan vooral van die brandsnelheid? Dan zou ik dus qua besturingssysteem achteruit gaan! Verder weet ik niet of ik qua andere specificaties er erg op vooruit zal gaan. Ik heb nu een pentium 4, 1 gb geheugen, een 80 en 250 gb harde schijf. Kan iemand mij adviseren? Alvast Bedankt!