vista beveiligings update

Status
Niet open voor verdere reacties.

timothy10

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
hallo allemaal,

ik heb een acer 5315 laptop waar vista opdraaid...

en er is een update: "beveiligingsupdate voor XML Core services 4.0 Service pack 2"

en als ik die update installeer vraagd hij vrolijk 5 min daarna of ik dat nog een keer wil doen. zelfs als ik me pc opnieuw opstart zodat hij hem dan kan installeren vraagt hij de volgende keer weer of ik hem wil installeren..

iemand ideeen?

groetjes Timothy:cool:

Ja, kan, er gaat wel eens wat mis met MS updates. Dé-installeer 'm in Software en probeer het na een nieuwe opstart opnieuw.

dank voor je reactie..

ik ben naar de update gaan zoeken (KB936181)

en hij staat wel tussen de lijst van geinstalleerde update's (nu al 17x)
maar zodra ik naar de lijst ga om de update te Dé-installeren staat hij er niet tussen
dus zodra ik hem installeer staat hij in de lijst van geinstalleerde.. maar zodra ik hem wil dé-installeren staat hij er niet in.. en blijft hij dus zeggen dat ik die update moet installeren.. Om gek van te worden..

Greetz Timothy

Heb het ooit één keer eerder gehad zonder het zelf te kunnen oplossen. Uiteindelijk een mailtje naar Microsoft gestuurd en 3 dagen daarna was het probleem opgelost. (Met hulp van Microsoft)

misschien het programma dial-a-fix eens draaien :thumb:

verder zou ik die update gewoon verbergen :thumb:

Secunia is ook wel handig om te zien of alle software/updates in orde zijn.

Om dit progje niet altijd in je geheugen te laten meedraaien, kun je bij settings het beste alles uitvinken.

Secunia is ook wel handig om te zien of alle software/updates in orde zijn.

Om dit progje niet altijd in je geheugen te laten meedraaien, kun je bij settings het beste alles uitvinken.

wel van dat programma had ik nog nooit gehoord, maar dat zal ik ook eens gaan proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan