Jodocus
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 apr 2003
Sinds anderhalve maand heb ik een nieuwe PC met Vista. Dit werkt helaas niet geheel probleemloos. Het grootste probleem lijkt nu dat het systeem regelmatig bevriest op de meest onverwachte momenten. Vaak tijdens het surfen en opvallend vaak op het moment dat ik "Mail" aanklik om nieuwe E-mails op te halen.
Inmiddels is mijn systeemstabiliteit gedaalt naar 2.85, en dit op een schaal van 10. Tijdens mijn speurtocht naar mogelijke oorzaken blijkt tevens dat de SQL-writer nooit wil opstarten. Ik weet overigens helemaal niet wat deze toepassing doet en hoe fataal het is als deze niet werkt. Geheugen en schijven heb ik al gecontroleerd maar deze lijken goed te werken.
Wie heeft verder nog een idee ?
Inmiddels is mijn systeemstabiliteit gedaalt naar 2.85, en dit op een schaal van 10. Tijdens mijn speurtocht naar mogelijke oorzaken blijkt tevens dat de SQL-writer nooit wil opstarten. Ik weet overigens helemaal niet wat deze toepassing doet en hoe fataal het is als deze niet werkt. Geheugen en schijven heb ik al gecontroleerd maar deze lijken goed te werken.
Wie heeft verder nog een idee ?