Vista Blue Screen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

yenice

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Goedemiddag,

Ik heb reeds een nieuwe pc nog maar 1 maand oud, en krijg vandaag mn eerste blue screen al:S Ik zou niet weten wat ik moet doen, of hoe de Blue screen is gekomen..:(

Info:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 9f
BCP1: 00000003
BCP2: 86B1D030
BCP3: 86C0D030
BCP4: 845692F8
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini100408-01.dmp
C:\Users\Yenice\AppData\Local\Temp\WER-174955-0.sysdata.xml
C:\Users\Yenice\AppData\Local\Temp\WER3CB1.tmp.version.txt

Pc Specs:

Athlon Dual Core Processor 4450e 2,30 Ghz
Geheugen RAM: 2 GB
Bestuursysteem: Vista

[...]
C:\Windows\Minidump\Mini100408-01.dmp[...]

Je hebt je best gedaan om zoveel mogelijk informatie te geven. Echter, omdat de juiste code (=0xXXXXXXXX) er niet bij staat, kunnen we geen algemene tips geven wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Het .dmp bestand kan echter wél informatie verschaffen om hier op het forum een oorzaak van je probleem te achterhalen.

Zet die .dmp ergens op Internet (bijvoorbeeld bij Rapidshare), geef ons de link ernaartoe, en misschien kunnen we dan uit die .dmp halen waar mogelijk de oorzaak ligt van je probleem.

Voorbeeld van zo'n discussiedraad die lijkt op de jouwe is hier, waarbij jouw probleem hoogstwaarschijnlijk een andere is dan waar die topic-starter mee zat, natuurlijk.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Je hebt je best gedaan om zoveel mogelijk informatie te geven. Echter, omdat de juiste code (=0xXXXXXXXX) er niet bij staat, kunnen we geen algemene tips geven wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Het .dmp bestand kan echter wél informatie verschaffen om hier op het forum een oorzaak van je probleem te achterhalen.

Zet die .dmp ergens op Internet (bijvoorbeeld bij Rapidshare), geef ons de link ernaartoe, en misschien kunnen we dan uit die .dmp halen waar mogelijk de oorzaak ligt van je probleem.

Voorbeeld van zo'n discussiedraad die lijkt op de jouwe is hier, waarbij jouw probleem hoogstwaarschijnlijk een andere is dan waar die topic-starter mee zat, natuurlijk.

Succes,

Tijs.

Bedankt dat je zo snel reageert. Ik zal het even uploaden:thumb:

Edit: ai ai ai volgens mij is dat dmp bestandje gewist, omdat ik net even CC Cleaner heb opgestart. Als het weer gebeurt geef ik de link wel aan. Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Volgens de dump zou het probleem kunnen liggen in het volgende:

%windir%\system32\DRIVERS\usb8023.sys

Welke de zgn. "Remote NDIS USB Driver" zou moeten zijn.

Vlgs. Microsoft zou dat bestand gebruikt worden i.s.m. een USB draadloze netwerkkaart. Heb je inderdaad zo'n apparaat?

De (mogelijke) oplossing zou SP1 voor Vista kunnen zijn. Heb je die al geïnstalleerd of nog niet? Indien niet, probeer 'm dan te installeren via de Windows Update methode.

(Bron van de informatie m.b.t. bovenstaande: hier)

Succes,

Tijs.

Volgens de dump zou het probleem kunnen liggen in het volgende:

%windir%\system32\DRIVERS\usb8023.sys

Welke de zgn. "Remote NDIS USB Driver" zou moeten zijn.

Vlgs. Microsoft zou dat bestand gebruikt worden i.s.m. een USB draadloze netwerkkaart. Heb je inderdaad zo'n apparaat?

De (mogelijke) oplossing zou SP1 voor Vista kunnen zijn. Heb je die al geïnstalleerd of nog niet? Indien niet, probeer 'm dan te installeren via de Windows Update methode.

(Bron van de informatie m.b.t. bovenstaande: hier)

Succes,

Tijs.

Hey, nee ik heb geen USB draadloze netwerkkaart...dus ,,??

Heb je SP1 voor Vista al geïnstalleerd?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan