Vista: Boot niet, hersteld niet, doet niks...

Status
Niet open voor verdere reacties.

wowSanderr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Hoi

Ik heb sinds kort problemen met mijn pc, hij is eens vastgelopen tijdens het msn'en, en wilde daarna niet meer opstarten.

Toen heb ik er wat mee aan lopen rommelen (geheugen eruit, sommige kaarten verwisseld, hd op andere sata poort) en toen wilde hij weer gewoon opstarten, maar alleen met 2 geheugenkaarten in slot 1 en 4, als ik er een bijzet in 2 of 3 dan doet hij niks meer.

Gisteravond zette ik mijn pc uit, en vanochtend kreeg ik geen beeld meer..

Dus heb een ander moederbord (zelfde type, gewoon een nieuwe) gekocht, maar nou heb ik een ander probleem,

Als ik hem gewoon laat booten dan wil hij Windows Vista laden, maar hij blijft meteen al hangen bij het 'Microsoft Corporation' laadbalkje.
Als ik voor veilige modus kies, loopt hij compleet vast na het bestand 'crcdisk' (tenminste, dat is het laatste wat ik zie)
Als ik de windows cd voor vista erin doe dan is hij enorm traag en loopt vast na 'Nu installeren'
Als ik de cd voor XP erin doe, loopt hij vast (blijft hangen op dos scherm, met knipperende cursor dingetje, [je kan niks doen, zelfs CTRL+ALT+DELETE helpt niet])

Moederbord: AsRock 4Core1333-GLAN
Geheugen: 4x 1GB GeiL Black Dragon 667MHz DDR2
HD: Samsung Spinpoint 500GB
Videokaart: nVidia GeForce 8600GT

Heb het helemaal gehad nu, laatste wat ik zover weet is het geheugen wat defect is, maar ik kan geen bootable cd van memtest vinden.

Iemand een idee/oplossing?

Bijvoorbaat dank.

Als je nieuw Moederboard geplaatst hebt,heb je dan ook vista opnieuw geinstalleerd??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan