vista compleet herstellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

revenge15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
2
ik heb een aantal problemen die ik erg iritant vind!

ik kan mijn computer niet normaal meer afsluiten.(alle afsluit mogelijkheden werken niet de computer word gewoon opnieuw opgestart)

mijn pc is heel traag!(loopt vast duurt lang met dingen openen)

daarom wil ik mijn pc naar fabrieks instellingen doen maar heb geen cd meegelevert gekregen bij mijn computer.

heb al veel gezocht voor oplossingen maar bijna alles is met cd of heel veel technise termen die ik niet begrijp!

het is een acer met normale vista.

hoop dat jullie me kunnen helpen:D

en a.u.b geen technise termen
 
Druk tijdens het opstarten eens op de F10 toets....
 
Normaalgezien kan je met de acer toolbar (die groene balk bovenaan op je bureaublad) je recovery dvd's aanmaken om je acer dan naar de fabrieksinstellingen terug te zetten.

Ook zou tijdens het opstarten de toetsencombinatie alt+f9/10/11 moeten werken

mrmusic: bij mij is het zo dat wanneer ik op f10 druk bij men acer dat ik kan kiezen wa ik ga booten als ik me niet vergis, zo kan ik kiezen uit men 2 schijven, dvd-station, enz...
 
ik heb even gekeken bij die acer balkje en klopt daar staat inderdaad instellingen terugzetten naar fabrieks instellingen!

dus dat ga ik vanavond even doen als men stiefpa erbij is zodat ik ook meteen weer internet heb:evil:

als ik verdere problemen heb dan horen jullie het wel:thumb:
 
als je in het balkje "naar fabrieks instellingen hebt teruggevonden" kan je voordat je dit doet misschien best ook eerst eens herstel dvd's aanmaken, dan ben je daar ook al zeker over in de toekomst moest er bijvoorbeeld iets foutlopen met die recovery partitie of gewoon met je harde schijf...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan