Vista compleet verwijderen van XP laptop + Microsoft Framework verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tueday

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
1
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Onlangs heb ik mijn laptop uitgeleend aan mijn schoonmoeder aangezien zij geen computer meer had. Nu heb ik onlangs mijn laptop terug gekregen. Hij is alleen écht niet meer de oude. Hij is langzaam en loopt steeds vast. Na navraag te hebben gedaan bij mijn schoonmoeder bleek dat zij Windows Vista over mijn Windows XP had heen gegooit en daarna ben ik verder gaan kijken. Zij heeft heel veel dingen op mijn laptop geinstaleerd. Het meeste heb ik er wel afgekregen. Alleen Windows Framework 3.0 krijg ik er met geen mogelijkheid af. Ik wil het er graag af hebben want het neemt 188 MB in beslag en framework 2.0 neemt ook al 180 MB in beslag. Ik ben bang dat het daar ook aan ligt.

Misschien dat jullie mij daarmee kunnen helpen? En weten jullie misschien ook hoe ik kan controleren of ze Windows Vista wel correct heeft verwijderd?
Ik ben zelf namelijk niet zo heel handig met computers.

Groetjes
 
Hoi,

Als ik lees wat er allemaal aan 'geknutseld' is, zou ik er voor kiezen een complete recovery te doen met de originele meegeleverde cd's bij de laptop.
 
Wijze les

Off Topic
Leen nooit iets uit aan je schoonmoeder!
 
zal niet de eerste laptop zijn die ik ken die extreem traag is geworden na een vista update van xp.
Zelfs een installatie van windows 7 maakte de laptop weer snel.
Nieuwe installatie van xp vista of windows 7 is dan ook aan te raden als het een upgrade is geweest wat ze heeft gedaan.
 
Off Topic
Leen nooit iets uit aan je schoonmoeder!

Ach jah waar zijn anders schoonmoeders voor ? je moet ze toch een beetje paaien. Althans als je haar dochter wil stelen :thumb:

maar hieronder even een link dit is een site waar je een frameworks verwijder programma kan downloaden kijk er eens naar mischien is het wat voor jou
http://www.raymond.cc/blog/archives/2008/12/02/uninstall-microsoft-net-framework-with-aaron-stebner-cleanup-tool/nl/

Succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan