Vista conflict met Limewire map Incomplete

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaap vd ham

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2000
Ik heb een raar probleem met Vista Home Premium in combinatie met LimeWire 4.16.6
Als ik met de verkenner de map 'Incomplete' bekijk, loopt deze muurvast. Nou krijg je (ik) met Vista wel vaker de melding "programma reageert niet" maar meestal wordt er dan bedoeld "even wachten"
Als ik met Free Commander de map Incomplete benader, gaat het wel goed. Als ik met de Verkenner mijn map Documenten kopieer, voor een backup, loopt de zaak ook vast omdat Incomplete en Shared in deze map geplaatst zijn.
Is dit een Vista of een Limewire bug?
Kopiëren naar de netwerkschijf gaat zelfs met Free Commander fout. Dan moet ik via een andere pc met XP die map opzoeken en deleten.
Het wordt geloof ik tijd voor Vista SP2

LimeWire bugje. Dit probleem is mij ook overkomen. Na een versie terug geïnstalleerd te hebben, werkte het weer naar behoren.

ik heb ook een vraag over limewire,

telkens als ik limewire wil openen bij het opstarten van mijn pc staat er dat dit onmogelijk is en dat ik limewire opnieuw moet installeren. Dit gebeurt niet als ik limewire heb afgesloten en dan trg wil opstarten zonder dat de pc is afgesloten geweest. Ik kan toch moeilijk limewire elke keer opnieuw installeren bij het opstarten van de pc?

hopelijk kan iemand mij helpen.

groetjes

limewire bugje

Nu alweer een tijdje geen last, ondanks dat ik nog steeds dezelfde versie, en installatie, gebruik.
Als het probleem terugkomt zal ik wel een andere versie van Limewire installeren. Voorlopig beschouw ik mijn vraag als beantwoord.
iedereen bedankt,
Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan