vista crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

grimlocki

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2010
Berichten
1
Mijn Vista is helaas gecrashed en ik heb de recovery disk gebrand op DVD en geboot vanuit van mijn DVD-rom. De PC geeft aan dat hij Window files installeert en komt uiteindelijk bij System Recovery Options, waar ik Repair Your Computer klik. In de System Recovery Options dialog box is de lijst echter leeg. Geen drivers en ook geen windows. Vervolgens heb de DOS het volgende ingetikt:

X:\sources>c:
Device is not ready

X:\sources>D:
Device is not readly

X:\sources>E:
Device is not readly

X:\sources>bootrec.exe /fixmbr
Device is not readly

Bij Startup Repair geeft hij aan dat hij de hard disk niet kan vinden. Ik ben bang dat de hard disk gecrashed is. Hoe kan ik dit zeker weten?

Ik weet niet welke type hard disk ik heb: in bios lees ik: 3M-DC-6400.


Ik heb ook Knoppix recovery disk gebruikt, maar deze laadt niet automatisch als ik hem via DVD-rom boot. Wat kan ik nog meer doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in iemand anders topic :)
 
het ziet er inderdaad naar uit dat je hdd van de aardbodem verdwenen is...

probeer is opnieuw een xp/vista/7 installatie te doen...als hij alles van de cd/dvd heft geëxtraheerd (extract) dan start hij heel snel even opnieuw op..als je op dat punt een blue screen krijgt dan is je hdd overleden
 
het ziet er inderdaad naar uit dat je hdd van de aardbodem verdwenen is...

probeer is opnieuw een xp/vista/7 installatie te doen...als hij alles van de cd/dvd heft geëxtraheerd (extract) dan start hij heel snel even opnieuw op..als je op dat punt een blue screen krijgt dan is je hdd overleden

Of, TS brand Ultimate Boot CD om zijn hardeschijf te laten checken.


Brand UltimateBootCD (Zie voorgaande link), en herstart de pc, terwijl de cd/dvd in de speler zit. Start van de cd af, en doe een harddisk test.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan