Vista Crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krazieman51293

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
Berichten
2
Hallo iedereen ik heb sinds kort problemen met mijn laptop dat Vista Basic heeft.
Het probleem is dat ik mijn laptop niet normaal meer kan opstarten, als ik iets moet of wil doen moet ik dat in veilige modus doen want dat is de enige manier om nog wat te doen.
Ik heb bijna alles al geprobeerd zoals: Systeemherstel, ik heb 4 scanners eroverheen gehaald en daarmee heb ik 1 virus verwijdert, maar er kwam geen verschil.

Ik heb een Packard Bell Laptop( Pentium Dual Core ) met Windows Vista Basic

Het duurt nu ongeveer als ik in de normale stand te werk ga ongeveer 30 min. om 1 progamma aan de praat te krijgen.

Wat kan ik nu nog doen kan iemand mij helpen of adviseren

Alvast bedankt

Jesse
 
Hersteldisk erin, booten van cd/dvd drive en vista opnieuw installeren lijkt mij het voornaamste om te doen, dan ben je wel alles kwijt... Je kan hem ook laten maken door iemand, maar dat zal dan wel wat kosten.
 
Hersteldisk erin, booten van cd/dvd drive en vista opnieuw installeren lijkt mij het voornaamste om te doen, dan ben je wel alles kwijt... Je kan hem ook laten maken door iemand, maar dat zal dan wel wat kosten.

Ik heb al zo'n systeemherstel gedaan maar zonder succes
Maar alleen heb ik bij aanschaf van deze laptop geen disk erbij gekregen want die back-up bestanden zitten op de laptop zelf geïnstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan